Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Documentele financiar-contabile ar putea fi arhivate doar 5 ani, în loc de 50! Camera Deputaților a adoptat proiectul de lege

Astăzi, 8 iunie 2022, Camera Deputaților a adoptat Proiectul de Lege pentru modificarea şi completarea art.25 din Legea contabilităţii nr.82/1991, adoptat în primă fază de Senat la 21.03.2022.

Documentul prevede: „începând cu data de 1 ianuarie 2023, statele de salarii pentru care angajatorul are o declaraţie informativă privind impozitul reţinut la sursă, pe beneficiari de venit, conform prevederilor legale sau pentru care angajatorul are obligaţia legală de a depune declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate, la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, se păstrează timp de 5 ani”. 

Votul de astăzi se prezintă astfel: 232 voturi pentru, 0 voturi contra și 11 abțineri. 

Descarcă forma adoptată de Senat

Ana-Maria Radu,

www.fonduri-structurale.ro

Sursa: CDEP 

Documente
se165.pdf
Vizualizări: 126