Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Procedura pentru relocarea conturilor în platforma IMM Recover în vederea depunerii proiectelor aferente Acțiunii 4.1.1. POC – Ajutor de minimis

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene reamintește tuturor celor interesați că depunerea proiectelor aferente Acțiunii 4.1.1. POC – „Investiții în activități productive” – Ajutor de minimis, respectiv înregistrarea și transmiterea cererilor de finanțare în aplicația electronică IMM Recover, se mai poate realiza doar astăzi, 30 august 2022, până la ora 23:59:59.

Procedura pentru relocarea conturilor în platforma IMM Recover:

Vor mai putea fi soluționate solicitările de relocare a conturilor primite azi 30.08.2022, până la ora 15.30, pe adresa de e-mail modificare.cont.IMMRecover@mfe.gov.ro.

Beneficiarii pot obține informații suplimentare prin Centrul de Informare la 031.9268, tasta 2, până la ora 16.00.

Totodată, reamintim procedura ce trebuie urmată de către reprezentanții legali ai firmelor ce intenționează să depună proiecte în cadrul Acțiuni 4.1.1 POC – „Investiții în activități productive”, în cazul în care doresc modificări ale conturilor înregistrate, în trecut, de persoanele juridice în platforma IMM Recover.

În situația în care este necesară relocarea unui cont de pe o adresă de e-mail veche, pe o adresă de e-mail nouă sau ștergerea unui CNP din baza de date a platformei IMM Recover, este necesară transmiterea unei cereri în acest sens.

Pentru relocarea conturilor este necesară transmiterea următoarelor documente:

1. Cerere relocare cont, ce conține:

  • date de identificare ale societății;
  • date de identificare ale reprezentantului legal;
  • motivul solicitării;
  • adresă de e-mail anterioară;
  • noua adresă de e-mail validă pentru relocare;
  • semnătura reprezentantului legal al societății.

2. Copie după actul de identitate al reprezentantului legal.

Trebuie avut în vedere faptul că noul cont trebuie să fie înregistrat, cu profilul completat și cu identificarea electronică efectuată pentru a se putea face relocarea.

Menționăm că după procesarea relocării de cont, solicitantul trebuie să regenereze declarația privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici și mijlocii și declarația pe proprie răspundere privind ajutorul de stat din secțiunea Entitate juridică/Documente atașate.

Declarația de reprezentant legal se generează o singură dată, în momentul înrolării persoanei juridice pe cont (în contul din care s-a făcut relocarea). Datele reprezentantului legal (cele care apar in interfața Reprezentant legal) se vor prelua corect în toate documentele din etapele ulterioare.

Deoarece se poate crea un singur cont asociat unui CNP, în unele cazuri este necesară ștergerea CNP-ului din baza de date a platformei.

Pentru ștergerea unui CNP din baza de date a platformei este necesară transmiterea următoarelor documente:

1. Cerere ștergere CNP, ce conține:

  • date de identificare;
  • motivul solicitării;
  • adresa de e-mail, pe care este înregistrat CNP-ul;
  • semnătura.

2. Copie după actul de identitate.

Adresa de e-mail la care se pot transmite cererile este modificare.cont.IMMRecover@mfe.gov.ro.

Manualul utilizatorului pentru platforma IMM Recover este disponibil aici și manualul de utilizare pentru depunerea cererii de finanțare aici.

Sursa: MIPE

Vizualizări: 286