Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Cum se transmit clarificările solicitate de finanțator în cadrul granturilor pentru IMM-uri

Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri a publicat ieri, 2 decembrie 2020, procedura privind introducerea clarificărilor în aplicația electronică de înscriere aferentă celor trei scheme de granturi.

Identificarea unei clarificări se va face în modulul Clarificări, iar ulterior beneficiarul va selecta opțiunea Adaugă răspuns.

Beneficiarul va completa informațiile în limita numărului de caractere, respectiv 200 de caractere pentru Subiect și 3500 de caractere pentru Conținut, iar apoi va încărca documentele cu privire la răspunsul cererii de clarificare. Răspunsul va fi generat și înregistrat în baza de date și va fi descărcat, semnat electronic și transmis către evaluator.

Procedura completă este disponibilă aici

Antonia Anton,

www.fonduri-structurale.ro

Sursa: MEEMA

Vizualizări: 1318