Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

PEO: S-a lansat apelul pentru adaptarea ofertei educaționale la solicitările pieței muncii prin fundamentarea politicilor din domeniu pe bază de date

Autoritatea de Management pentru Programul Educație și Ocupare (PEO) 2021-2027 din cadrul Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat astăzi, 6 martie 2024, Ghidul Solicitantului „Adaptarea ofertei educaționale la solicitările pieței muncii prin fundamentarea politicilor din domeniu pe bază de date”, Prioritate: P07 „Creșterea calității ofertei de educație si formare profesională pentru asigurarea echității sistemului si o mai bună adaptare la dinamica pieței muncii și la provocările inovării și progresului tehnologic“.

Solicitantul eligibil este reprezentat de Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI), instituție publică cu personalitate juridică aflată în subordinea Ministerul Educației.

Bugetul alocat apelului de proiecte este în cuantum de 5.177.566 euro.

Activități eligibile:

  • Îmbunătățirea dimensiunii cantitative și calitative a sistemului de monitorizare a angajabilității absolvenților de învățământ superior și dezvoltarea competențelor antreprenoriale ale studenților;
  • Implementarea Chestionarului național privind angajabilitatea absolvenților de învățământ superior (CNAAIS);
  • Inițierea sau dezvoltarea unor instrumente digitale menite să sprijine angajabilitatea absolvenților de învățământ superior și înțelegerea acestui proces inclusiv prin valorificarea rezultatelor proiectului ReCONECT, cod MySMIS 140092;
  • Dezvoltarea competențelor orizontale, capacităților și mecanismelor instituționale de gândire prospectivă în învățământul superior românesc, pentru creșterea calității, flexibilității și adaptării ofertei educaționale la cerințele pieței muncii.

Proiectele pot fi depuse prin Sistemul informatic MySMIS2021 începând cu data de 6.03.2024, ora 16.00, până în data de 29.03.2024, ora 16.00.

Descarcă documentele

Sursa: MIPE

Vizualizări: 261