Ești membru? Cont nou / Autentificare

Alte Finanţări

AGRI MULTI 2018 – Granturi pentru promovarea produselor agricole

Beneficiari eligibili Intensitate maximă a ajutorului acordat Termen limită de depunere
Persoane juridice sau alte entiăți care nu personalitate jurdică conform legislației naționale aplicabile (Ex: camere de comeț, organizații de producători sau asociații de organizații de producători etc.)     

Nu există o intensitate maximă a ajutorului acordat. Contribuția UE este de 80% din cheltuielile eligibile.

12 aprilie 2018, ora 17:00 CET

Finanțator

Comisia Europeană

Buget

74.100.000 €

Obiectivul general al programului

Informarea și promovarea informațiilor cu scopul creșterii competitivității sectorului agricol al Uniunii Europene.

Obiectivele specifice ale programului

  • creșterea gradului de conștientizare a meritelor produselor agricole din Uniune și a standardelor ridicate aplicabile metodelor de producție în Uniune; 
  • creșterea gradului de conștientizare a calității produselor agricole din Uniune și a metodelor de producție care respectă standarde de producție;
  • creșterea gradului de conștientizare și de recunoaștere a sistemelor de calitate ale Uniunii; 
  • creșterea cotei de piață a produselor agricole din Uniune și a anumitor produse alimentare, în special prin concentrarea asupra piețelor din țările terțe care au cel mai mare potențial de creștere; 
  • restabilirea condițiilor normale de pe piață în eventualitatea unei tulburări grave a pieței, a pierderii încrederii consumatorilor sau a altor probleme specifice.

Tematici

Tema A - Programe de informare și promovare destinate să evidențieze aspectul durabil al producției de carne de oaie sau capră

Tema B - Programe de informare și promovare care vizează creșterea consumului de fructe și legume pe piața internă în contextul unor practici alimentare corecte și echilibrate

Tema C - Programe de informare și promovare care vizează creșterea gradului de conștientizare și de recunoaștere a sistemelor de calitate ale Uniunii

Tema D - Programe de informare și promovare care vizează orice țară terță

Activități eligibile

  • Managementul proiectului;
  • Relații publice (acțiuni de PR, evenimente de presă); 
  • Website și social media (configurarea site-ului și actualizarea informațiilor etc.); 
  • Publicitate (realizarea de anunțuri publicitare în mediul online și offline); 
  • Instrumente de comunicare (realizarea de videoclipuri de promovare, publicații etc.); 
  • Evenimente (organizarea unor evenimente specifice de promovare a produselor agricole cum ar fi: standuri la târguri comerciale, seminarii, ateliere, reuniuni B2B, cursuri de formare pentru comerț sau bucătari, activități în școli, săptămâni în restaurante, sponsorizare de evenimente, vizite de studiu în Europa); 
  • promovarea produselor la punctul de desfacere (zile de degustare, publicitate la punctele de desfacere).

Pentru mai multe detalii, click aici. 

Vizualizări: 17
Contact

Agenția Executivă pentru Consumatori, Sănătate, Agricultură și Alimente (CHAFEA)

E-mail: CHAFEA-AGRI-CALLS@ec.europa.eu

Știri recente
Azi, 10 mai 2024
Ieri, 09 mai 2024