Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

OI IMM: Instructiune privind depunerea documentelor aferente cererilor de rambursare

In vederea implementarii recomandarilor Autoritatii de Audit, urmare a misiunilor de audit efectuate, OI IMM a emis, ieri, o instructiune pentru beneficiari privind depunerea cererilor de rambursare si a documentelor aferente acestora. Instructiunea prevede urmatoarele:

  • Incepand cu data instructiunii, la depunerea cererilor de rambursare beneficiarii nu vor mai depune documente in original si se vor depune numai copii certificate ale acestora.
  • Pentru evitarea dublei finantari, toate facturile fiscale atasate vor fi inscriptionate pe fata, sub semnatura reprezentantului legal al beneficiarului, cu mentiunea „finantat POS CCE, Axa Prioritara (…)”, denumirea proiectului, codul SMIS - CSNR si numarul contractului de finantare.
  • Beneficiarii care au depus la AM POS CCE sau OI IMM pana la data instructiunii documente justificative in original, se vor prezenta prin reprezentantul legal sau persoana imputernicita cu stampila societatii in Calea Victoriei, nr. 152, Sector 1, Bucuresti la AM POS CCE sau OI IMM, in functie de locul unde au fost depuse, in vederea ridicarii acestora in cel mai scurt timp (maxim 30 de zile de la data instructiunii).

Important!

Singurele documente originale care vor fi depuse in continuare la depunerea cererii de rambursare de catre beneficiari vor fi: formularele completate ale cererilor de rambursare in patru exemplare (Anexa III la contractul de finantare) si Rapoartele de progres sau final ale proiectului completate in doua exemplare (Anexa IVa si Anexa IVb la contractul de finantare) in conformitate cu prevederile contractului de finantare.

Descarca
Instructiunea

Sursa: OI IMM

Vizualizări: 140