Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Sistem informatic integrat la Casa Nationala de Pensii

Ministrul Comunicatiilor a semnat pe 09 martie, 2011, alaturi de Presedintele Casei Nationale de Pensii, un contract de finantare din fonduri structurale, pentru proiectul “Servicii Publice Online Destinate Cetatenilor, Contribuabililor si Beneficiarilor Sistemului Public de Pensii si din Sistemul Accidentelor de Munca si al Bolilor Profesionale”.

Valoarea totala a proiectului este de 26.658.760 lei, din care 21.499.000 lei reprezinta valoarea asistentei nerambursabile. Proiectul va fi implementat in 24 de luni.

Scopul proiectului este dezvoltarea unui sistem informatic integrat prin intermediul caruia, cetatenii vor avea acces la urmatoarele tipuri de servicii:

  • Servicii electronice pe zona de pensii si alte drepturi de asigurari sociale: managementul cererilor de acordare pensii / indemnizatii de legi speciale, managementul cererilor de incasare a sumelor neincasate, managementul cererilor de modificare a datelor personale, cereri de acordare indemnizatii de legi speciale
  • Servicii electronice pe zona de evidenta contribuabili care includ evidenta contractelor de asigurare, a declaratiilor de asigurare, precum si a declaratiilor nominale A11 si A12
  • Servicii electronice pe zona de accidente de munca si boli profesionale care includ completarea online a urmatoarelor tipuri de cereri: cererea-tip privind solicitarea drepturilor de asigurari pentru accidente de munca si boli profesionale - despagubire in caz de deces - (inclusiv modificare, vizualizare, tiparire), cererea de participare la curs de recalificare sau reconversie profesionala, cererea de rambursare a cheltuielilor, cererea pentru acordarea de dispozitive medicale, cererea pentru obtinerea compensatiei pentru atingerea integritatii, cererea-tip privind solicitarea drepturilor de asigurari pentru accidente de munca si boli profesionale – indemnizatii .

Sursa: MCSI

Vizualizări: 134