Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Intrebari frecvente in implementarea proiectelor POSDRU

CNDIPT a publicat o lista de intrebari frecvente privind implementarea proiectelor de tip grant si strategice POSDRU pentru Axa prioritara 2, DMI 2.1. "Tranzitia de la scoala la viata activa" si DMI 2.3. "Acces si participare la formare profesionala continua".

Intrebare: Este posibil ca pe parcursul implementarii proiectului sa fie schimbati unii membrii ai echipei de proiect?
Raspuns: Da, puteti opera modificari ale echipei de implementare pe parcursul derularii proiectului. In cazul expertilor pe termen lung, Beneficiarul are obligatia de a notifica in scris CNDIPT OIPOSDRU cu privirea la modificarile intreprinse, precum si la motivele care au determinat modificarile. Conform prevederilor contractului de finantare, expertii pot fi modificati/inlocuiti printr-o notificare transmisa CNDIPT-OIPOSDRU, cu cel putin 15 zile inainte de data la care se doreste sa produca efecte.

Intrebare: Este necesar sa ne autorizam ca operator de date cu caracter personal?
Raspuns:
Da, in conformitate cu obligatiile care decurg din prevederile legale in vigoare, respectiv Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 506/2004.

Intrebare: Ce putem face in situatia in care partenerul luat in proiect nu mai doreste continuarea proiectului?
Raspuns:
In cazul in care unul dintre parteneri se retrage sau nu isi poate desfasura in continuare activitatile asumate, din motive obiective, Beneficiarul poate propune inlocuirea acestuia cu un alt partener care sa indeplineasca aceleasi conditii de desemnare ca si partenerul anterior. In situatia data trebuie sa inaintati o nota informativa catre CNDIPT OI POSDRU prin care sa explicati situatia creata si sa solicitati schimbarea partenerului in proiect prin act aditional.

Intrebare: Ce putem incadra la materiale de natura obiectelor de inventar?
Raspuns:
Conform Ordinului privind stabilirea regulilor de eligibilitate si a listei cheltuielilor eligibile in cadrul operatiunilor finantate prin POSDRU, la materialele de natura obiectelor de inventar se pot incadra doar birotica si papetaria.

Pentru a vizualiza intreaga lista de intrebari frecvente, click aici

Sursa: CNDIPT - OIPOSDRU

Vizualizări: 194