Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

MIE, The Economist si Financial Times lanseaza o campanie de promovare a Romaniei

Vineri, 2 martie a.c., Anca Daniela BOAGIU, ministrul integrarii europene, a sustinut o conferinta de presa cu ocazia aparitiei primelor numere din publicatiile The Economist si Financial Times care contin articole de informare despre Romania.

The Economist si Financial Times au realizat, cu sprijinul Ministerului Integrarii Europene si cu finantari private, o campanie de informare la nivel european, care are ca scop identificarea de catre investitorii straini, a oportunitatilor de afaceri pe care le ofera Romania, in calitatea sa de stat membru cu drepturi depline al Uniunii Europene.

Campania se va desfasura in perioada martie-aprilie a. c. si va consta in publicarea unor articole de informare cu privire la progresele inregistrate de tara noastra in perioada de pregatire a aderarii la Uniunea Europeana, precum si despre oportunitatile de investitii in Romania. De asemenea, campania va include si o serie de editoriale ale unor companii de top din Romania. Ministerul Integrarii Europene va furniza informatiile necesare pentru redactarea materialelor care vor aparea in cele doua publicatii.

Dupa incheierea campaniei, The Economist si Financial Times vor realiza un studiu de piata prin care se va masura gradul de influenta a opiniei cititorilor si beneficiile de imagine pentru participantii la acest proiect.

“Vrem sa aratam si o alta fata a dezvoltarii Romaniei, o tara dinamica, pregatita sa primeasca din ce in ce mai multi investitori si care are nevoie de acesti investitori pentru a putea reduce decalajele fata de statele membre. De asemenea, acest demers contribuie la combaterea stereotipurilor despre romani si despre Romania, reprezentand o provocare pentru viitoare astfel de initiative”, a declarat Anca Daniela BOAGIU.

La eveniment au mai participat Cristoph GERTH, director pe Europa al Financial Times, Anastasios C. IERODIAKONOU, reprezentant al Financial Times Business, precum si Emil Nuta, reprezentantul in Romania al The Economist Business si Financial Times Business.

Ministerul Integrarii Europene - 02.03.2007

Vizualizări: 106