Campania media pentru promovarea Instrumentelor Structurale în Romania

Ministerul Economiei şi Finanţelor reaminteşte ca pâna la data de 6, respectiv 30 octombrie 2008, operatorii economici pot depune ofertele pentru contractele de atribuire a creaţiei şi difuzarii de spoturi publicitare care sa promoveze Fondurile Structurale şi de Coeziune în România.

Campania de promovare se va derula pe o perioada de 21 de zile, începând cu a doua jumatate a lunii noiembrie 2008 şi va consta în crearea şi difuzarea de sporturi radio şi TV precum şi postarea unui banner pe site.

Anunţurile de participare şi documentaţiile de atribuire pentru cele doua contracte: „Crearea de spoturi media pentru promovarea Fondurilor Structurale şi de Coeziune 2007-2013 în România” şi „Difuzarea de spoturi media pentru promovarea Fondurilor Structurale şi de Coeziune 2007-2013 în România” au fost publicate de Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) în 5 şi 17 septembrie.

Valoarea celor doua contracte este de 103.000 euro fara TVA pentru componenta de creaţie, respectiv 897.000 euro fara TVA pentru difuzare.

Documentele pot fi descarcate de pe site-ul www.e-licitatie.ro, secţiunea Anunţuri de Participare, şi www.fonduri-ue.ro, secţiunea Informative - Anunţuri.

Ministerul Economiei şi Finanţelor îndeplineşte rolul de coordonator naţional al asistenţei în relaţia cu UE. În calitate de coordonator naţional al asistenţei nerambursabile acordate de Uniunea Europeana, MEF are atribuţii şi responsabilitaţi atât în ceea ce priveşte asistenţa financiara de pre-aderare, cât şi în ceea ce priveşte coordonarea gestionarii Fondurilor Structurale şi de Coeziune 2007-2013.

Sursa: MEF