Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Formarea personalului de vanzari si dezvoltarea coeziunii angajatilor în industria tipografica cu bani europeni

Începând cu luna martie a acestui an, S.C. TIPOHOLDING S.A. Cluj-Napoca a demarat implementarea proiectului „Dezvoltarea si mentinerea unui sistem de management performant adaptat cerintelor pietei” care beneficiazã de o finantare de 49,94% din partea Uniunii Europene prin programul PHARE 2005 – Coeziune Economicã si Socialã, „Asistentã acordatã IMM – urilor în scopul achizitionãrii serviciilor de consultantã în afaceri”.

Scopul proiectului constã în dezvoltarea si mentinerea unui sistem de management performant si adaptat resurselor umane prin:

  • pregãtirea teoreticã si practicã a angajatilor organizatiei pentru a putea face fatã dinamismului pietei si schimbãrilor constante din domeniul tipografic;
  • elaborarea diagnozei organizationale si a strategiei de dezvoltare a unui sistem de management performant care sã stea la baza planificãrilor pe termen lung.

Proiectul are o duratã de 7 luni si urmeazã sã fie finalizat la sfârsitul lunii septembrie.

Beneficiarii directi au fost angajatii firmei TIPOHOLDING care au participat la un training de vânzare, negociere si customer support cât si la un seminar de instruire de tip team-building si leadership în perioada iulie-august 2008.

Rezultatele proiectului rezidã în dezvoltarea unui sistem de management adaptat resurselor umane din cadrul firmei, concretizatã prin elaborarea strategiei de dezvoltare pe termen lung si cresterea portofoliului de clienti si a productivitãtii. Îndeplinirea acestor obiective are drept fundament dezvoltarea echipei de vânzãri, optimizarea si formarea unui sistem de management al vânzãrilor si dezvoltarea coeziunii angajatilor în general si a echipei de vânzãri in special.

Sursa: MDLPL

Vizualizări: 64