Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Cum pot schimba beneficiarii granturilor pentru IMM-uri în context COVID-19 reprezentantul legal în aplicația electronică

Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri a publicat astăzi, 4 decembrie 2020, procedura privind schimbarea reprezentantului legal în aplicația electronică dedicată beneficiarilor granturilor oferite prin schemele de finanțare pentru IMM-uri.

Conform procedurii, beneficiarul poate modifica calitatea unei persoane din reprezentant legal în împuternicit.

În modulul Reprezentant legal, sistemul va deschide interfața de modificare a calității persoanei și pentru introducerea noilor date. Beneficiarul nu va putea modifica informațiile cu privire la reprezentantul legal.

Ulterior, aplicantul va opta pentru calitatea de împuternicit și va completa câmpurile cu date reale, conforme cu actul de identitate in vigoare.

Aplicația electronică de înscriere permite înregistrarea cetățenilor români, ale căror date sunt validate de către DEPABD (Direcția pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date), precum și cetățenii străini cu drept de ședere în România și cu date înregistrate la IGI (Inspectoratul General pentru Imigrări).

Modificarea reprezentantului legal este urmată de regenerarea tuturor declarațiilor pentru persoana nou desemnată, iar în acest sens sistemul informatic va emite un mesaj de avertizare. Pentru regenerarea declarațiilor, se vor alege secțiunile Declarație ajutoare de stat și Declarație IMM, unde se vor descărca, semna electronic și încărca documentele.

Sistemul informatic nu condiționează beneficiarul la încărcarea unui singur document pentru fiecare tip de declarație, însă la momentul depunerii cererii acesta va alege documentul conform.

Procedura completă este disponibilă aici

Antonia Anton,

www.fonduri-structurale.ro

Sursa: MEEMA

Vizualizări: 441