Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și Patronatul Serviciilor Publice, în calitate de parteneri, împreună cu Secretariatul General al Guvernului în calitate de lider, implementează proiectul „Monitorizarea și evaluarea integrată a performanței serviciilor publice” - cod My SMIS 127589, cod SIPOCA 616, cu aplicare națională, care se derulează începând cu 10 septembrie 2019.
În cadrul proiectului vor fi elaborate:
Proiectul se adresează personalului din autoritățile administrației publice centrale şi locale și asociațiilor de dezvoltare intercomunitară și urmărește să contribuie la îmbunătățirea cunoștințelor și abilităților acestora privind asigurarea calității serviciilor publice și adoptarea de politici publice bazate pe dovezi.
În același timp, proiectul va sprijini dezvoltarea serviciilor publice și va crește calitatea acestora, în concordanță cu obiective generale ale Strategiei pentru consolidarea administrației publice.
Fiind primul proiect care va elabora o metodologie completă și unitară de monitorizare și evaluare a performanței serviciilor publice, rezultatele obținute vor constitui o bază de date importantă pentru:
Rezultatele proiectului vor fi diseminate prin intermediul unor evenimente naționale și regionale. Este vorba despre:
Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 2014-2020, Axa prioritară 1 – Administrație publică și sistem judiciar eficiente, Componenta 1 -IP12/2018 - Sprijin pentru acțiuni de consolidare a capacității autorităților și instituțiilor publice centrale și are un buget de 28.649.158,03 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă este de 25.880.903,07 lei, iar cofinanțarea beneficiarului - de 2.768.254,96 lei. Perioada de implementare este de 36 de luni.
Sursa: MDRAP