Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Aplicația MySMIS: O nouă funcție este disponibilă de astăzi!

Ministerul Fondurilor Europene a anunțat astăzi, 25 iulie 2019, că a fost introdusă o nouă funcție în aplicația MySMIS2014 – Front Office. Este vorba de funcția „căutare” ce va permite filtrarea și identificarea mai ușoară, în funcție de proiect sau alt tip de informații specifice (cod SMIS sau orice alt tip de text), notificările primite de beneficiari.

Această funcție este disponibilă în momentul logării în contul de utilizator, pe prima pagină a aplicației MySMIS2014- Front Office, înainte de selectarea persoanei juridice, cât și în modulul Cerere de finanțare, după alegerea persoanei juridice, la accesarea clopoțelului de notificare.

Conform MFE, în acest fel va fi ușurat accesul unui beneficiar la notificările legate de un anumit proiect, mai ales în cazul beneficiarilor care implementează în paralel mai multe proiecte, reducând riscul ca o comunicare primită din partea finanțatorului să fie omisă.

Ministerul Fondurilor Europene, prin intermediul Direcției Coordonare  IT și SMIS, va continua procesul de simplificare a pașilor pe care beneficiarii îi au de făcut în aplicația MySMIS 2014 – Front Office pentru a putea identifica o informație specifică legată de notificările primite, prin introducerea acestei funcții și în celelalte module ale aplicației în perioada imediat următoare.

Sursa: Ministerul Fondurilor Europene

Vizualizări: 1710