Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Căutăm doi oameni buni pe domeniul financiar care își doresc să lucreze în proiectele noastre cu finanțare europeană!

Noi, Structural Consulting Group – www.fonduri-structurale.ro, implementăm 4 proiecte în calitate de administrator de grant în cadrul programului România Start-up Plus. Suntem în căutarea a două persoane (full-time, în București) care să ne ajute să realizăm eficient managementul financiar al proiectelor, inclusiv din perspectiva urmăririi execuției bugetului antreprenorilor pe care îi finanțăm.

Iată pe scurt ce facem:

  • În 3 din cele 4 proiecte acordăm granturi între 33.000 – 36.000 euro pentru 51 de start-upuri din regiunile Nord-Vest (Cluj-Oradea), Centru (Brașov, Sibiu) și Sud – Est (Galați, Constanța). Granturile vor fi utilizate de start-upuri pe parcursul a 12 luni (orientativ iulie 2019 – iunie 2020). Pe proiectul 4 avem doar activități suport pentru antreprenori. 
  • Cele două persoane pe care le căutăm ar urma sa preia urmărirea bugetelor globale ale proiectelor (experți, deplasări) împreuna cu urmărirea cheltuielilor pe care le fac start-upurile. 
  • Pozițiile implică și realizarea raportărilor financiare către autoritatea de management (există 3 mecanisme financiare – cererea de prefinanțare, cererea de plata și cererea de rambursare).
  • Pozițiile sunt disponibile până în august 2020, cu posibilitatea de prelungire în cadrul proiectelor noastre viitoare. Oamenii buni rămân de obicei la noi indiferent dacă proiectele pe care au fost angajați inițial se finalizează.

Responsabilitățile pentru cele două persoane pe care le căutăm:

  • Urmăresc bugetul proiectelor și realizează cheltuielile în conformitate cu bugetul proiectelor și cu activitățile acestora
  • Fac propuneri pentru optimizarea derulării proiectelor și urmăresc fluxul financiar al acestora
  • Planifică și elaborează documentația necesară achizițiilor directe 
  • Planifică împreună cu coordonatorii proiectelor graficul cererilor de prefinanțare, plată și rambursare
  • Întocmesc cererile de prefinanțare
  • Întocmesc raportarea financiară în vederea depunerii cererilor de plata și de rambursare
  • Organizează documentele financiare și arhiva acestora în vederea întocmirii și depunerii raportărilor financiare
  • Colaborează cu partenerii proiectelor în vederea realizării raportărilor financiare
  • Predau și ridică documente din bancă și trezorerie
  • Centralizează fișele lunare de pontaj, integrarea acestora și transmiterea către departamentul de contabilitate
  • Centralizează documentele financiare lunare, țin evidența acestora și le transmit departamentului de contabilitate în vederea înregistrării lor
  • Urmăresc angajarea resursei umane în proiect, angajează și întocmesc dosare de angajare și le transmit către departamentul de resurse umane în vederea înregistrării lor
  • Țin evidența persoanelor angajate pe perioada determinate
  • Realizează rapoarte financiare pentru management
  • Verifică cheltuieile realizate de start-up-uri din granturile primite
  • Verifică execuția bugetară a start-upurilor și fac recomandări de realocări bugetare

Experiența în proiecte cu finanțare europeană este un atu, dar nu este obligatorie. Ne dorim oameni responsabili și proactivi, în primul rând.

Cum aplici?

Trimite-ne CVul tău la structuralcg@fonduri-structurale.ro. Nu avem un termen limită de transmitere a CVurilor, le vom evalua pe parcurs în timp ce le primim, ne dorim să ne completăm echipa cât de repede. Dacă vom fi de părere că putem fi un „match”, te contactăm.

Selecția candidaților va presupune două etape:

Etapa 1: Evaluarea documentelor trimise,

Etapa 2: Interviu (vor fi contactați doar cei care au fost selectați după prima etapă).

Dacă ai întrebări, te rugăm să le transmiți la structuralcg@fonduri-structurale.ro.

Vizualizări: 2039