Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

TIMM 2007, eveniment important pentru promovarea fondurilor structurale din IT&C

Reprezentantii Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei (MCTI) participa in perioada 22-24 noiembrie a.c., la Targul pentru intreprinderi Mici si Mijlocii - TIMM 2007, eveniment organizat de Ministerul pentru intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale.

TIMM 2007 isi propune sa aduca in atentie date de ultima ora legate de posibilitatile intreprinderilor mici si mijlocii de a accesa fondurile europene de care Romania dispune o data cu integrarea in Uniunea Europeana. Aceasta manifestare ofera MCTI prilejul de a prezenta vizitatorilor, investitorilor si institutiilor participante, informatii privind ghidurile solicitantului lansate spre consultare pe site-ul MCTI.

Vineri, 23 noiembrie, Lidia ENE - sef serviciu in cadrul Organismului Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale (OIPSI) - a prezentat oportunitatile de finantare din fonduri structurale din domeniul IT&C.

Ghidurile disponibile spre consultare sunt pentru operatiunile "Sprijinirea accesului la broadband si la serviciile conexe" (cca. 9 milioane de euro), "Suport pentru implementarea sistemelor informatice integrate si a altor aplicatii electronice pentru managementul afacerilor" (cca. 20 milioane de euro) si "Suport pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii electronice pentru afaceri" (cca. 11 milioane de euro).

Prezenta la targ continua eforturile MCTI de pregatire in vederea lansarii apelului de proiecte pentru Axa prioritara III - Tehnologia Informatiilor si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, din cadrul Programului Operational Sectorial pentru Cresterea Competitivitatii Economice (POS CCE) 2007 - 2013.

La TIMM 2007 sunt asteptate peste 200 firme si institutii publice si private care ofera servicii destinate infiintarii si dezvoltarii unei intreprinderi, in principal servicii de consultanta juridica si economica, marketing, activitati financiare, de asigurari si leasing, educatie, formare profesionala, dar si o serie de produse si servicii specifice, strict necesare unei firme: birotica, tehnologia informatiei si comunicatii.

Sursa:MCTI

Vizualizări: 54