Pentru armonizarea tuturor documentelor emise in cadrul proiectelor cu finantare Regio si pentru aplicarea unitara a elementelor de identitate vizuala, a fost modificat Manualul de identitate Vizuala (MIV) al POR, care a ajuns astfel, la cea de-a patra editie. Modificarea se refera la logo-ul utilizat pentru MDRAP in cadrul materialelor de informare si promovare, ce contine denumirea descriptiva a ministerului si nu sigla grafica ce apare pe site-ul Ministerului.
Beneficiarii POR au obligativitatea de a aplica prevederile acestei editii a MIV, indiferent de data semnarii contractului de finantare. In aceasta varianta au fost corelate masurile prevazute in MIV editia a III-a, emisa in 2012, cu cele din Anexa II a contractelor de finantare. De asemenea, sunt aduse clarificari si in ceea ce priveste materialele de presa, paginile web sau alte materiale de promovare.
Una dintre modificarile relevante, datorita obligativitatii tuturor beneficiarilor de a publica un anunt de presa la demararea si finalizarea proiectului, este eliminarea modelului de anunt de presa. Astfel, pentru promovarea proiectului se va folosi doar macheta comunicatului de presa, cu scrierea in banda gri a tipului de material pentru mass-media folosit.
In continutul materialului de promovare prin mass-media se vor introduce, in mod obligatoriu, pe langa textul de promovare a proiectului, urmatoarele informatii: