Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

2014-2020: Analiza socio-economica pentru domeniul Administratie publica. Pana pe 30 noiembrie se pot transmite observatii si propuneri de imbunatatire

Pe 30 octombrie 2012 s-a desfasurat cea de-a doua reuniune a Comitetului Consultativ Tematic Administratie si Buna Guvernanta.

In cadrul reuniunii Comitetului Consultativ Tematic Administratie si Buna Guvernanta au fost prezentate si dezbatute analizele socio-economice elaborate la nivelul celor patru grupuri de lucru si primele concluzii cu privire la prioritizarea nevoilor de dezvoltare. Grupurile de lucru constituite la nivelul acestui comitet sunt: managementul situatiilor de urgenta, ordine publica si siguranta cetateanului, administratie publica, asistenta tehnica.

La nivelul Grupului de lucru pentru administratie publica, elaborarea analizei socio-economice a fost coordonata de Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice, in parteneriat cu Directia pentru Politici Publice din cadrul Secretariatului General al Guvernului.

Aceasta analiza a fost elaborata potrivit instructiunilor si recomandarilor formulate de catre Ministerul Afacerilor Europene, cu aportul si sprijinul structurilor administratiei publice centrale, a autoritatilor administratiei publice locale si a societatii civile. Ea este structurata intr-o sectiune care prezinta situatia actuala a domeniului, cu referire la perioada 2007-2011, o sectiune in care au fost identificate problemele cheie si rezultatele care se doresc a fi atinse, precum si analiza SWOT.

In perioada urmatoare vor fi continuate demersurile in vederea finalizarii analizei socio-economice pentru domeniul Administratie publica si stabilirii prioritatilor pentru viitoarea programare bugetara.

Cei interesati pot transmite, pana la data de 30 noiembrie 2012, pe adresa de e-mail: ucrap@mai.gov.ro, propunerile si observatiile de natura a imbunatati documentul.

Descarca
proiectul de analiza socio economica pentru domeniul administratie publica precum si o sinteza a acesteia.

Sursa: modernizare.mai.gov.ro


Vizualizări: 101