Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

PODCA: Simplificarea modalitatii de depunere a cererilor de rambursare

In vederea simplificarii procesului de verificare a cererilor de rambursare care vor fi depuse la Autoritatea de Management pentru Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, incepand cu data de 01.08.2012, beneficiarii vor transmite, odata cu celelalte documente justificative, Fisa de calcul pentru validarea cheltuielilor aferente cererii de rambursare, in format electronic (excel). Fisa de calcul se va completa in functie de categoriile de cheltuieli efectuate de beneficiar, pe fiecare linie bugetara.

Descarca Fisa de calcul

Totodata, inainte de a transmite cererea de rambursare, beneficiarii sunt rugati sa verifice daca au fost atinse toate aspectele pe care le urmareste Autoritatea de Management in verificarea cererii de rambursare prin parcurgerea:

  • Listei de verificare pentru raportul tehnic de progres R2 si cererea de rambursare
  • Fisei de verificare financiara a cererii de rambursare

Descarca
Pachet Documente CR intermediara
Descarca Pachet Documente CR finala

Sursa: AM PODCA

Vizualizări: 62