Ești membru? Cont nou / Autentificare
Laboratorul de competențe - Regiunea Nord-Est - 2019

Laboratorul de competențe - Regiunea Nord-Est - 2019

Te așteptăm la 4 zile de workshopuri în care să înveți cum să îți crești afacerea! Vei avea ocazia să cunoști în fiecare zi un trainer nou, cu experiențe diverse! Conținut Laborator:

  • Managementul inovării (seminarul va fi livrat în limba engleză)
  • Inovare socială (antreprenoriat social, dezvoltarea și aplicarea de noi idei - privind produse, servicii și modele - care răspund unor nevoi sociale)
  • Management de produs (dezvoltarea și marketingul unui produs)
  • Business simulation (simularea gestionării unei afaceri prin intermediul unui soft dedicat). Iată detalii.

Cursul - care în general necesită o investiție consistentă -  este oferit celor interesați GRATUIT, toate costurile fiind acoperite de finanțarea nerambursabilă obținută de echipa Structural Consulting Group în cadrul proiectului Laboratorul de competențe 502 care face posibilă această oportunitate. 

Program curs:

  • 14 - 17 februarie 2019 (în intervalul orar 15.00 - 21.00 primele 2 zile; 09.00 - 17.00 ultimele două zile)
  • 18 februarie 2019: evaluare (2 ore, dimineața)

Loc de desfășurare:

Iași

De la cine înveți?

Jennifer Austin este cofondatoare Risky Business, primul fond de accelerare din România care investește în start-upuri early stage. Înainte de a se muta în România în 2013, Jennifer a lucrat pe poziții de marketing, strategie și produs în mai multe industrii, inclusiv domeniul medical, legal, impact și tech. Din 2013, Jennifer a lucrat atât cu start-upuri cât și cu multinaționale din toată lumea, în special din Europa și China. În ultimii ani a oferit consultanță și a dezvoltat programe de inovare pentru companii medii, dar și pentru multinaționale. Jennifer deține titlul de MBA acordat de UCLA Anderson și diploma de licență în afaceri internaționale și marketing din partea Cleveland State UniversityJennifer împreună cu invitații săi vor livra workshopul de Managementul inovării.

Marcel Iancău este formator profesionist si antreprenor. A fost manager commercial & marketing la Cesal SA (din 2011 pana in 2018) – parte a Grupului Atlas Polonia – companie care produce materiale de construcții ca sumă a tehnologiei, inovației și cercetării permanente. Marcel deține un doctorat în inginerie energetică și este cofondator al Casei de Idei. În curând va absolvi un program EMBA. Marcel va livra în cadrul Laboratorului workshopul de Management de produs.

Maria Duduman are peste 14 ani experiență în banking și vânzări, iar de câțiva ani isi doreste sa utilizeze tot ceea ce stie pentru a sustine si mediul social. Aici inovează legătura dintre business și impact social. Printre altele, este fondatorul platformei Fă Bine!, a facut parte din echipa care a dezvoltat platforma Debunavoie.ro si din cea care a organizat seria de evenimente 8 Hours overtime for a good cause. Va livra în cadrul Laboratorului workshopul de Inovare socială cu sprijinul Ashoka România.

Dan Damian. Cu o vastă experiență în managementul echipelor comerciale, atât în multinaționale, cât și în business-uri antreprenoriale, Dan a creat și a implementat cu succes strategii de marketing și vânzări, pentru companii lideri de piață sau care aspirau la această poziție, în domeniul lor. Din 2012, în perioada Early Adopters ai aplicațiilor mobile, Dan a fost partener într-una din primele companii furnizoare de aplicații mobile din România, iar din 2017 a început să construiască un produs de Blended Learning, pentru furnizorii de training, o aplicație web pentru trainers și una mobilă pentru trainees.

Agendă orientativă workshopuri

Management de produs cu Marcel Iancău

  • Produs/Brand
  • Mixul de marketing
  • Strategia de produs
  • Segmentarea pietei
  • Piata tinta
  • Diferentiere si pozitionare
  • Dezvoltarea de noi produse

Business Simulation cu Dan Damian.

In cadrul seminarului vor fi formate echipe care vor concura pentru ca "firmele" lor sa obtina cei mai buni indicatori financiari cu ajutorului solutiei de simulare CESIM. Mai multe detalii despre cum are loc procesul de simulare si beneficiile acestei metode de invatare aici  https://www.cesim.com/ro/simulari/simulari-de-afaceri/cesim-simfirm

Managementul invovarii cu Jennifer Austin (seminar în limba engleză)

  • Buzzwords intro
  • What is innovation 
  • Pitfalls in corporate innovation
  • Innovation success stories  
  • Case study reading and discussion 
  • What you want to innovate and discussion

Inovare socială cu Maria Duduman

  • Introducere in inovare socială
  • Exerciții
  • Ce este inovarea socială
  • Ce tipuri de probleme rezolvă
  • Analiza comparativă inovare sociala vs business
  • Limitele acțiunii 
  • Rezolvarea unei situații prin inovare socială
  • Business Model Generation – crearea propriei soluții de inovare socială

Condiții de participare:

Cursanții trebuie să ocupe o poziție de management/antreprenor într-o companie care activează în domeniul IT (consultă coduri CAEN eligibile), fie într-o companie care activează în automotive (consultă coduri CAEN eligibile), fie într-o companie care activează în industrii creative (consultă coduri CAEN eligibile) în  Regiunea Nord-Vest (județele Bihor, Satu – Mare, Maramureș, Cluj, Bistrița-Năsăud, Sălaj)/Vest (județele Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin)/Centru (județele Brașov, Sibiu, Alba, Mureș, Harghita, Covasna)/Nord-Est ( județele Suceava/Iași/Neamț/Bacău/Vaslui). Domiciliul/reședința participantului trebuie să fie, de asemenea, în regiunile eligibile. Pentru cei care nu locuiesc în Iași, asigurăm gratuit cazare și decont transport. 

Important! Conform prevederilor Ghidului solicitantului - condiții specifice, antreprenorul este persoana care își gestionează propria afacere, respectiv acesta trebuie să aibă două calități, de asociat în respectiva companie și de administrator. Sunt eligibile și persoanele care lucrează în ONGuri din domeniile eligibile (vor prezenta statut și certificat de grefă în loc de Certificat constator ONRC).

Ce trebuie să faci dacă ești interesat?

La curs sunt eligibili să participe manageri și antreprenori cu domiciliul/reședința în una din cele 4 regiuni care activează în una dintre cele 3 industrii: IT, creative sau auto. Companiile în care sunt angajați/pe care le conduc persoanele interesate să participe la cursuri trebuie să aibă autorizat cel puțin un cod CAEN al unei activități principale sau secundare desfășurate în sectorul economic respectiv. Managerii eligibili sunt orice persoane care sunt manageri de proiecte/manageri de echipă/directori/manageri generali etc. care asigură managementul strategic al organizațiilor.

Descarcă lista coduri CAEN Industrii creative

Descarcă lista coduri CAEN IT

Descarcă lista coduri CAEN auto  

Înscrie-te în programul nostru folosind formularul de aici.

Pe lângă informațiile despre tine, va trebui să încarci în formular următoarele documente:

Locurile la curs sunt limitate, înscrierile se fac pe principiul primul venit - primul servit! Poți să ne contactezi la 0725072533 sau pe mail la laborator@fonduri-structurale.ro – Raluca Prelucă. Suntem și pe facebook și pe LinkedIN.

Hai! Hai!

***

Proiectul Laboratorul de competențe 502 este un proiect finanțat din fonduri europene, mai exact din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) în cadrul liniei de finanțare „România Profesională – Resurse Umane Competitive”.