Ca utilizator al acestui forum va rugam sa consultati cu atentie regulamentul de utilizare. Construirea unei comunitati profesionale si, în primul rand, bunul simt în mesajele postate trebuie sa fie principalele repere ale acestui forum.
Trimis: Mie Mar 02, 2011 2:36 pm Titlul subiectului: problema alegere procedura achizitie publica
Buna ziua,
Am o problema in ceea ce priveste procedura de achizitie ce trebuie urmata. Am depus o cerere de finantare pe POS CCE axa 4 si in cererea de finantare la cap. achizitii este trecuta la procedura de urmat ”conf. oug 34/2006”. Dupa o analiza mai amanuntita mi-am dat seama ca ma incadrez la normele interne de achizitii prezentata ca anexa la contractul de finantare. Intrebarea mea este daca pot aplica ca si procedura normele interne de achizitii sau sunt obligata sa aplic ceea ce am scris in cererea de finantare, adica oug 34/2006? Mai pot modifica inainte de semnarea contractului de finantare tabelul achizitiilor si sa trec ca si procedura normele interne?
Trimis: Mie Mar 02, 2011 6:37 pm Titlul subiectului:
Multumesc pentru raspuns.
In cazul acesta cererea de finantare este si ea anexa la contract. Care anexa se ia in considerare ca se cam bat cap in cap. In cerere am trecut o procedura si in anexa 6 am alta procedura de urmat. Problema mea de fapt este daca eu aplic normele interne la controlul care il vor face cei de la minister se pot lua de faptul ca nu am respectat ce am scris in cererea de finantare?
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum