Forum www.fonduri-structurale.ro

 
Ca utilizator al acestui forum va rugam sa consultati cu atentie regulamentul de utilizare. Construirea unei comunitati profesionale si, în primul rand, bunul simt în mesajele postate trebuie sa fie principalele repere ale acestui forum.
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare Regulament

Ajutor de MINIMIS conform HG 274/2013
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.fonduri-structurale.ro -> PROGRAME GUVERNAMENTALE
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adrian ciobanu
Nou venit


Data înscrierii: 12/Aug/2013
Mesaje: 3

MesajTrimis: Mie Aug 28, 2013 12:39 pm    Titlul subiectului: tipic romanesc Răspunde cu citat (quote)

cred ca doar la noi se poate intampla asa ceva. a fost incalcat principiul egalitatii de sanse a aplicantilor. unii au putut inscribe zeci de poiecte, cei mai multi nu au avut nici macar sansa de a vedea formularul pentru a-l trimite.
cred ca ar trebui reluata procedura de inscriere dupa ce ministerul isi pune la punct sistemul informatic.
eu am trimis prima data formularul la si 32, mi-a dat eroare, am reincercat la si 34 din nou, dupa ora 9 cand am putut sa reintru pe pagina m-am uitat in lista si am vazut ca era respins la 5-6 pozitii dupa ultimul admis.
din moment ce am trimis prima data formularul la si 32 era logic ca atunci mi se inregistreze.
mare dezamagire!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PetreMih
Nou venit


Data înscrierii: 28/Aug/2013
Mesaje: 1

MesajTrimis: Mie Aug 28, 2013 12:44 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Fratilor, e o mare nedreptate. Nici eu nu am putut sa accesez site-ul deloc. Si am internet bun si sunt IT-ist de meserie. Nu stiu daca a fost ceva necurat sau pur si simplu incompetenta, dar nu e normal sa nu ai acces egal la niste servicii ale statului.

Eu am depus reclamatie la ei si am cerut anularea si reluarea procedurii in conditii normale, am depus plangere penala la parchet contra directoarei unitatii de implementare pentru neglijenta in serviciu, ca nu a organizat cum trebuie inscrierea si ma gandesc daca sa depun plangere si la DNA pentru ca sa investigheze cum de s-au inscris 700, iar eu nici macar nu am putut vedea formularul.

Va rog si pe voi sa nu va lasati, sa reclamati cel putin la finante si sa cereti anularea si reluarea procedurii. Daca puteti, faceti scandal si in presa, pentru ca lucrurile nu pot sa ramana asa!

Bataie de joc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
utilizator23
Nou venit


Data înscrierii: 28/Aug/2013
Mesaje: 1

MesajTrimis: Mie Aug 28, 2013 12:53 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Dupa ce am cheltuit 20000 lei sa infiintez o policlinica, am crezut in transparenta si in tineretea guvernului, dupa ce am dorit o schimbare dar de data aceasta sunt total dezamagit. La implementarea acestor proiecte de MINIMIS n-a existat niciun fel de transparenta. In 5 minute si 40 de secunde nu se puteau inscrie 1000 de firme. Voi trimite astazi proiectul meu ministerului de finante prin coletarie pentru a verifica exactitatea lui si fac cunoscut ca prin acest proiect doream deschiderea unei policlinici pentru sanatatea umana. Cu regret, nu am reusit. Oamenii trebuie sa moara. Si totusi, ma repet, astazi trimit proiectul la ministerul de finante in ideea ca cineva cu capul pe umeri va aprecia, just si transparent, ideea noastra, a unor valceni angajati ai unei firme care platim taxe si impozite din 1990. Dorim transparenta totala si un raspuns pe masura. Nu vrem sa credem ca alegand un guvern proaspat si tanar, si acesta ne poate dezamagi.

Udubae Gheorghe
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
justice
Nou venit


Data înscrierii: 28/Aug/2013
Mesaje: 2
Locație: TGV

MesajTrimis: Mie Aug 28, 2013 5:46 pm    Titlul subiectului: TRANSPARENTA SI INTERESE TRANSPARTINICE, DAR NU SI CINIC Răspunde cu citat (quote)

Principiul transparentei pentru inregistrarea on-line la ajutoarele de minimis este o iluzie, cum la fel vor fi si sesizarile dvs. si ale altor oameni de bun simt.
Sigur, putem incerca, inclusiv cu plangeri penale, insa nu cred ca veti reusi sa demonstrati ca, avand o conexiune f. buna la internet, nu ati reusit sa introduceti datele in sistem, ptr. ca sistemul s-a blocat, deoarece altii au reusit. Mai mult, cred ca, in final, v-ati putea alege si cu vreo acuzatie de denunt calomnios.

Cum nu cred ca veti putea demonstra, ca a fost ceva in neregula, devreme ce avem si "castigatori". Sunt prea multe variabile, care n-au fost luate in calcul, de la probleme de conexiune la internet, ale noastre sau ale lor (MFP), pana la conexiuni politice.
V-ati gandit, v-ați consultat si ati expus scenarii, cele mai pesimiste s-au adeverit.

Nu este firesc sa fi nepregatit, tu reprezentant al statului (MFP), tu care gestionezi bugete, le previzionezi si sa amani de 4 ori depunerea, fara sa iei in considerare ca, pe 01.07.2013, nu vei fi gata cu ghidul rev.1., ca pe 16.08.2013 se poate da zi libera si e o zi dupa o mare sarbatoare religioasa (zi libera), ca pe 26.08.2013 ai serverul umflat de declaratii depuse de contribuabili.

Sunt prea multe semne de intrebare si prea putine raspunsuri, insa va pot spune, ca s-au inregistrat proiecte chiar din reteaua de internet a MFP. E f. simplu, se pot verifica clasele de IP-uri, daca se doreste o ancheta serioasa.
Dar nu se va face sau se vor musamaliza rezultatele.

Stiu firma de consultanta, care au avut zeci de clienti si proiecte, nu au putut introduce niciunul din proiecte in SERVERUL MFP, desi au folosit 4-5 rețele de internet DIN DOUA ORASE si 10 calculatoare.
In plus, o parte din clienti firmei din orase mari, au incercat la randul lor sa inregistreze si nimic. Site-ul era blocat.

Ca atare, excluzand un hacking, un flood, ce ramane INTERESE TRANSPARTINICE SI MULT CINISM.

MA INTREB FARA A ASTEPTA NEAPARAT UN RASPUNS: DE CE NU S-A BLOCAT SI NU SE BLOCHEAZĂ SERVERUL SI PE 25 ALE LUNII CAND SE DEPUN DECLARATII FISCALE???

Ce conteaza, ca statul a dat si da bani unor firme care, de abia sunt infiintate, care se obliga sa angajeze si sa mentina 7 locuri de munca timp de 3 ani, cand acele firme sunt destinate sa fie ucise dupa 3 ani si sunt a 3-4 firma a vreunui afacerist, care mai are inca 100 de angajati, din care va lua 7 si ii va muta pe acea firma.

Urmariti lista cu proiecte inscrise si veti observa ca multe firme (cautand dupa CUI, pe site-ul MFP) sunt de-abia infiintate sau pe ele se vor cumpara cladiri (sedii), care cel mai probabil sunt ale persoanelor fizice din firmele aceluiasi asociat cu 100 de angajati Smile. TARE NU?

Ce a castigat statul? Nimic. Una e sa angajezi 7 oameni pe o firma nou infiintata si sa platesti la buget taxe, timp de 3 ani ptr. ei si alta e, sa stimulezi prin ajutor de stat, productia si serviciile prin firme cu experienta, cu zeci de angajati, care vor plati si de acum inainte, mai multe taxe pentru inca 7 angajati si restul de salariati.

Nu vreau sa speculez, dar ceea ce nu poti dovedi, nu exista si de aceea va si scriu, veti avea de facut, probatio diabolica, ca sa aratati ca nu a existat egalitate de sanse si transparenta.
Insa sunt convins ca, nu asa trebuie să arate o institutie de stat, care a catadiscsit sa mearga, pe un principiu ce stimuleaza, hotia si coruptia, PRIMUL VENIT, PRIMUL SERVIT
SI ACEST PRINCIPIU NU E CEEA CE S-AR CREDE CA E CORECT: PRIOR TEMPORE, POTIOR JURIS, CUM ZICEAU ROMANII!

CORECT SI TRANSPARENT AR FI FOST SA SE EVALUEZE DOSARELE, DUPA CE SE FACEA INSCRIEREA PE SITE A PROIECTELOR, SEMNATE, STAMPILATE, SCANATE SI INCARCATE PE SERVER. APOI SE PUTEAU TRIMITE PRIN POSTA PROIECTELE.

Evaluarea se putea face dupa o fisa de evaluare, corect intocmita, comunicata din timp, clarificata la nevoie.

S-a mai lucrat astfel pe alte programe si nu au existat probleme.

AICI INSA, FARA A FI NEAPARAT CINIC, IMI PERMIT SA O SPUN, CA AM FOST PACALITI SI MINTITI, PTR A SE FACE JOCURILE SI O MERITAM, PTR. CA INCHIDEM OCHII, MEREU.

PERSONAL LUCREZ IN DOMENIUL JURIDIC SI INCA MAI CRED IN JUSTITIE, DAR VA SPUN CU TOATA PUTEREA CUVANTULUI SI RASPUNDEREA, CA, PANA NU SE VA TAIA IN CARNE VIE, NU VOM FACE NIMIC, VOM FI MEREU PACALITI, PTR. CA ROMANUL STIE DE BICI SI PUMN, NU DE VORBA BUNA!

MA INTREB RETORIC, CATI DIN CEI ADMISI, NU VOR FI COTIZAT IN CAMPANIILE TRECUTE, PTR CEI CE AZI, AU AVUT SI CUTITUL SI PAINEA.

MA INTREB, CUM E POSIBIL SA LUCREZI IN MFP SI SA AI FIRMA DE CONSULTANTA, SA INREGISTREZI DIRECT DE ACOLO, PROIECTE PTR. CLIENTII TAI SI SA LE IEI BANII. UNDE E CONFLICTUL DE INTERESE, UNDE E RASPUNDEREA ADMINISTRATIVA SI CHIAR PENALA A ACESTOR FUNCTIONARI PUBLICI???

Toate acestea sunt posibile si explicabile si decelabile, daca se vrea si ptr. aceasta, tr. doar vointa, ptr. ca altfel nu se poate sa inscrii, peste 700 de proiecte in 341 de secunde si sa ai pe server un prim proiect in 48 de secunde, cand altii, nu pot macar sa vada formularul on-line.
Verificati si dvs. lista si cugetati.

In fine, nu vreau sa fiu mai patetic, decat probabil am devenit la sfarsit si ma opresc aici, dar mi-e rusine ca traiesc in asa tara, cu asa lideri si cu asa semeni, venali, corupti, de factura dubioasa, fara scrupule, cabotini.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MihaiPatrascu
Site Admin


Data înscrierii: 13/Iul/2009
Mesaje: 543
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie Aug 28, 2013 8:10 pm    Titlul subiectului: Re: TRANSPARENTA SI INTERESE TRANSPARTINICE, DAR NU SI CINIC Răspunde cu citat (quote)

justice a scris:
Sunt prea multe semne de intrebare si prea putine raspunsuri, insa va pot spune, ca s-au inregistrat proiecte chiar din reteaua de internet a MFP. E f. simplu, se pot verifica clasele de IP-uri, daca se doreste o ancheta serioasa.
Dar nu se va face sau se vor musamaliza rezultatele.

MA INTREB, CUM E POSIBIL SA LUCREZI IN MFP SI SA AI FIRMA DE CONSULTANTA, SA INREGISTREZI DIRECT DE ACOLO, PROIECTE PTR. CLIENTII TAI SI SA LE IEI BANII. UNDE E CONFLICTUL DE INTERESE, UNDE E RASPUNDEREA ADMINISTRATIVA SI CHIAR PENALA A ACESTOR FUNCTIONARI PUBLICI???

Ministerul Finantelor ne comunica faptul ca a fost blocat accesul de pe clasele de adrese IP ale sale, pentru a preveni astfel de situatii. Daca este asa cum scrieti, informatia este valoroasa si merita verificata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MihaiPatrascu
Site Admin


Data înscrierii: 13/Iul/2009
Mesaje: 543
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie Aug 28, 2013 8:48 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Se pare ca sesiunea a fost anulata:

Citat:
"În cursul zilei de astăzi am fost informat în legătură cu existența unor probleme în procedura de depunere online din cadrul schemei de minimis. Am dispus imediat demararea unei anchete interne împreuna cu STS și alte instituții competente din domeniul siguranței IT. Din primele investigații a rezultat faptul că resursele IT alocate schemei de minimis au fost insuficiente în urma anticipării greșite a numărului mare de firme care sunt interesate. Astfel, au apărut blocaje și mesaje de eroare în accesarea paginii de internet dedicate schemei de minimis.

Ca urmare, am decis ca sesiunea de înregistrare online desfășurată astăzi pentru schema de minimis să fie anulată și reluată ulterior pentru a oferi egalitate deplină de șanse tuturor IMM-urilor interesate să înregistreze cereri de finanțare, eliminând orice suspiciune cu privire la corectitudinea derulării acestei proceduri", se arată într-un comunicat al Ministerului Finanțelor, semnat de viceprim-ministrul Daniel Chițoiu.

Sursa: Realitatea.net

LE: Si oficial, pe site minister finante: http://www.mfinante.ro/acasa.html?method=detalii&id=55896
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
justice
Nou venit


Data înscrierii: 28/Aug/2013
Mesaje: 2
Locație: TGV

MesajTrimis: Joi Aug 29, 2013 7:25 am    Titlul subiectului: D-ZEU SAU FRICA DE D-ZEU/DNA Răspunde cu citat (quote)

D-zeu e sus si vede. S-a uitat si spre tara asta. Si sa ma ierte oamenii evlaviosi, daca, cred ca, e o blasfemie ce am scris, insa sincer nu speram ca se mai poate schimba ceva, mai ales că pe POSCCE anul trecut, a fost o situatie asemănatoare, de proportii mai mici cei drept si totul s-a stins dupa 2-3 zile.

Este meritul vostru si al acestui site, al presei, precum si al tuturor celor ce au luat atitudine, fie si prin aceste mesaje.

Sper sa schimbe criteriul de evaluare, in primul rand, ptr. ca altfel, ne intoarcem de unde am plecat.

CU IP-urile trebuie sa se verifice, ptr. ca e relativ usor, sa ocolesti sistemul, faci un VPN si ai IP de Constanta, dar pe reteau MFP.

In fine, speram la o ancheta serioasa, cu sau fara DNA, dar cu rezultate publice si masuri concrete, clare si neechivoce.

Sa auzim de bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ArmandTraining
Solicitant


Data înscrierii: 01/Oct/2013
Mesaje: 11
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar Dec 03, 2013 5:23 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Reactualizez aceasta discutie, ca urmare anuntarii relansarii schemei de minimis, gestionata de aceasta data de catre OTIMMC-uri. Unul dintre punctele unde eu, consultant, am mari nelamuriri, este aceea a bilantului la 31.12.2012, solicitat atat in formularul de inregistrare online, cat si in documentatia dosarului de finantare in format fizic. In ghid este mentionat faptul ca firma solicitanta trebuie sa aiba minim 1 an vechime la momentul inregistrarii online, si codul CAEN eferent activitatii pentru care solicita finantare sa fie autorizat de minim 3 luni. In acelasi timp, este solicitat bilantul la 31.12.2012... ori cele doua solicitari sunt confuze; o firma poate avea 1 an calendaristic de la infiintare la momentul depunerii (in 2014 când se va redeschide axa), nefiind infintata insa in 2012 si neavând implicit bilant. Personal am trimis o adresa in care am solicitat clarificari cu privire la aceasta nelamurire... in discutiile purtate cu reprezentatii OTIMMC mi s-a precizat ca, probabil, se va pastra obligativitatea existentei bilantului aferent 2012, chiar daca procedura de depunere se va deschide in 2014. Astept in momentul de fata un raspuns oficial la adresa pe care am trimis-o. Sunt curios daca exista printre Dvs. persoane care au mai solicitat astfel de lamuriri, si cum li s-a raspuns.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mkdev
Specialist


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar Dec 03, 2013 5:33 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

In opinia mea, este in regula solicitarea prezentarii bilantului incheiat la 31.12.2012 deoarece termenul pentru depunerea bilantului in 2013 este de 150 zile de la incheierea anului financiar 2013 (sfarsitul lui mai 2014)
_________________
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ArmandTraining
Solicitant


Data înscrierii: 01/Oct/2013
Mesaje: 11
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar Dec 03, 2013 5:52 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Da... dar in situatia in care bilantul nu este inca depus (si nu va fi, daca axa se lanseaza in ianuarie, dupa cum se aude) poate fi solicitata balanta... sau biantul la a 6-a 2013... sau alte documene financiare... nu ar fi primul caz de genul. Altfel, ar trebui sa elimine specificatia cu minim 1 an de la infiintare la momentul inscrierii online, care oricum este anulata de obligatia prezentarii bilantului la 2012, deci implicit firma va trebui sa aiba mai mult de 1 an calendaristic vechime.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dimitri
Specialist


Data înscrierii: 01/Ian/1970
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar Dec 03, 2013 8:13 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Cred ca ArmandTraining se refera la cazul unei firme infiintate in prima jumatate a lunii ianuarie 2013, care practic ar indeplini criteriul de eligibilitate(de 1 an calendaristic de la infiintare pana la data completarii formularului(on-line) si ridica intrebarea cum e posibil ca aceasta societate sa prezinte situatii financiare pe 2012.

In mod normal si corect ar trebui sa sune :ultimele situatii anuale financiare aprobate iar cel din aflat in situatia respectiva sa depuna in limita posibilitatilor bilantul pe anul 2013.
_________________
Dimitri
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mkdev
Specialist


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin Dec 20, 2013 3:22 pm    Titlul subiectului: Zone defavorizate Răspunde cu citat (quote)

Conform informatiilor furnizate de DIPPIMM, cadrul legal aplicabil este OUG 24/1998.
Art. 5 al OUG 24 cu modificarile si completarile ulterioare prevede ca „o arie geografica poate fi declarata zona defavorizata pe o perioada de cel putin 3 ani, dar nu mai mult de 10 ani”.
Din lista HG prin care s-au definit zonele defavorizate rezulta ca acestea au fost declarate in perioada 1998-2001, ceea ce inseamna ca statutul de zona defavorizata a fost pierdut de localitatile vizate cel tarziu in anul 2011.
Inteleg corect ca, in ceea ce priveste zonele defavorizate, se aplica niste prevederi legale care nu mai sunt in vigoare?
_________________
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ebi
Senior


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 398
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm Ian 25, 2014 2:21 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Oare de ce este atata liniste pe Forum? Ma refer la actuala sesiune de "minimis". A salvat cineva lista de pe minimis.2014 inainte de a devenii inactiva pagina?
_________________
fonduriebi@yahoo.com
0753686588
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj
adrian ciobanu
Nou venit


Data înscrierii: 12/Aug/2013
Mesaje: 3

MesajTrimis: Joi Mar 20, 2014 2:51 pm    Titlul subiectului: evaluarea a inceput! din pacate prost. Răspunde cu citat (quote)

un beneficiar al meu a primit un mail de la aippimm din care reiese ca aplicatia a fost respinsa.
nu se spune in mod concret de ce, asa ca nu prea stiu ce sa contest.
ceva de genul conform art ... alin ... din ..., dar nu mi se spune exact ce e gresit in formularul 1 si 2.
din cate vad eu in 2 locuri in loc de "salariati" am scris "personal" si in loc de "nume prenume persoana imputernicita" am scris doar "nume prenume".
asta am vazut eu, dar mi se parea normal sa mi se zica concret ce nu e bine.
pe de alta parte aceste deficiente mi se par mult prea minore pentru a fi considerate neconcordante cu formularele oficiale.
in plus nu am dovedit un drept real sau de folosinta pentru cladire, ori ce cladire ca nu e cazul in acest proiect. am pus un contract de comodat pentru un teren authentic, asa cum se spune undeva in ghid.
iarasi planul de afaceri nu e semnat, datat si stampilat.
mi se pare mie sau comisia de evaluare nu are experienta in evaluari, e cam neprofesionista. daca stai sa cauti in toate aplicatiile depuse e imposibil sa nu gasesti o virgula sau un semn de puctuatie lipsa ca sa respingi aplicatia.
abordarea asta mi se pare gresita, am participat si eu la evaluari de cereri, nu cred ca implementarea sta in asa ceva!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.fonduri-structurale.ro -> PROGRAME GUVERNAMENTALE Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community