Forum www.fonduri-structurale.ro

 
Ca utilizator al acestui forum va rugam sa consultati cu atentie regulamentul de utilizare. Construirea unei comunitati profesionale si, în primul rand, bunul simt în mesajele postate trebuie sa fie principalele repere ale acestui forum.
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare Regulament

Firma privata transport

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.fonduri-structurale.ro -> TRANSPORTURI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
kruger
Nou venit


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 4

MesajTrimis: Joi Mar 15, 2007 11:09 am    Titlul subiectului: Firma privata transport Răspunde cu citat (quote)

Buna ziua
As dori sa stiu unde se poate incadra o firma de transport pe programele operationale pt achizitionarea de masini in vederea largirii parcului auto.Societatea are 4 angajati si cifra de afaceri de vreo 7 miliarde pe anul trecut. Masinile (4-5 la numar) vizate se ridica la pretul de150.000 EUR.
Se pot accesa si fonduri de stat?Pe ce programe? Care este procentul de co-finantare al societatii?
Va multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ebi
Senior


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 398
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi Mar 15, 2007 6:38 pm    Titlul subiectului: Re: Firma privata transport Răspunde cu citat (quote)

kruger a scris:
Buna ziua
As dori sa stiu unde se poate incadra o firma de transport pe programele operationale pt achizitionarea de masini in vederea largirii parcului auto. Societatea are 4 angajati si cifra de afaceri de vreo 7 miliarde pe anul trecut. Masinile (4-5 la numar) vizate se ridica la pretul de150.000 EUR.
Se pot accesa si fonduri de stat?Pe ce programe? Care este procentul de co-finantare al societatii?
Va multumesc!

In principiu o astfel de activitate nu va fi stimulata deoarece sistemul rutier romanesc nu face fata parcul auto existent. Cu toate asta s-ar putea gasi solutii "colaterale" care sa va permita o eventuala extindere a parcului. Un proiect care are drept scop largirea parcului auto nu are practic nici o sansa sa obtina o finantare nerambursabila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj
kruger
Nou venit


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 4

MesajTrimis: Vin Mar 16, 2007 9:53 am    Titlul subiectului: detalii solutii colaterale Răspunde cu citat (quote)

Va multumesc f mult pt raspuns.Desi raspunsul este unul care descurajeaza vad ca sunt si alte solutii:"colaterale".Imi pot permite sa va intreb care ar fi acelea?
O alta sursa de finanatare ar fi un program al ANIMMC dar valoarea finantarii este f mica, ma refer la "programul de dezv si modernizare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata" unde valoarea alocatiei financiare nerambursabile este de 75% din cheltuielii eligibile efectuate pt fiecare masina, utilaj, instalatie(exclusiv TVA), DAR NU MAI MULT DE 50 MII RON PT FIECARE BENEFICIAR.
Societatea dsfasoara doar activitati de trasnport, la ce solutii colaterale ar putea apela pt o finantare mai mare si mai avantajoasa?
Va multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adi_c
Dr. Honoris Causa


Data înscrierii: 09/Ian/2007
Mesaje: 1020
Locație: Petrosani

MesajTrimis: Vin Mar 16, 2007 9:16 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Poate totusi ar fi bine sa astepti aparitia ghidului aplicantului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
eddymutu7
Solicitant


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 14

MesajTrimis: Mar Iun 05, 2007 12:16 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Citat:
Programul Operational pe Sectorul Transporturi va fi adoptat pana la 15 iunie
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a participat in data de 29 mai 2007, la Bruxelles, la intalnirea pentru politica regionala cu comisarul Danuta Hubner.
Reuniunea de la Bruxelles s-a concentrat in principal asupra unor aspecte precum politica de dezvoltare a sectorului transporturi in Romania si perspectivele de finantare a sectorului transporturi din Instrumente Structurale.
Discutiile au fost axate pe prezentarea strategiilor de dezvoltare a sectorului transporturi din Romania, care se refera in principal la alinierea sistemului national de transport feroviar la sistemul European, reabilitarea liniilor de cale ferata, modernizarea statiilor de cale ferata; alinierea sistemului national de transport rutier la sistemul European; alinierea sistemului national de transport pe Dunare la sistemul european; alinierea sistemului national de transport maritim la sistemul european; dezvoltarea si modernizarea infrastructurii aeroportuare; modernizarea si imbunatatirea serviciilor, sigurantei si securitatii transporturilor; stimularea, incurajarea, consolidarea si liberalizarea pietei interne de transport in sistemul concurential; crearea conditiilor favorabile pentru rentabilizarea activitatii in transporturi; restructurarea in domeniul transporturilor.
A fost abordat stadiul negocierilor dintre Comisia Europeana si reprezentantii Ministerului Transporturilor asupra ultimei versiuni din data de 2 aprilie 2007 a Programului Operational Sectorial de Transport 2007-2013, in vederea clarificarii diferitelor aspecte semnalate in legatura cu Programul Operational Sectorial de Transport 2007-2013, astfel incat acesta sa poata fi finalizat si aprobat de catre Comisia Europeana in cel mai scurt timp.
Programul Operational pe Sectorul Transporturi va fi adoptat, cel mai probabil, pana la data de 15 iunie, dupa ce Romania va finaliza Cadrul National Strategic de Referinta, care contine toate programele operationale care vor beneficia de sumele alocate pe diverse sectoare de catre Uniunea Europeana, a declarat ministrul Transporturilor, Ludovic Orban.
"Dupa ce va fi adoptat acest cadru, care contine si POS-urile, va fi adoptat si POST, cel mai probabil pana la data de 15 iunie", a spus Ludovic Orban.
Oficialul a spus ca Romania a fost nevoita sa refaca Cadrul Strategic deoarece s-au inregistrat intarzieri pe trei sectoare - mediu, dezvoltare regionala si transporturi.
Romania va primi pentru transporturi, prin intermediul POST, peste cinci miliarde euro pana in 2013, circa un miliard de euro reprezentand cofinantarea asigurata de Romania




se vorbeste de concurenta pe aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Teslaru
Junior


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm Oct 13, 2007 11:16 pm    Titlul subiectului: Re: Firma privata transport Răspunde cu citat (quote)

kruger a scris:
Buna ziua
As dori sa stiu unde se poate incadra o firma de transport pe programele operationale pt achizitionarea de masini in vederea largirii parcului auto.Societatea are 4 angajati si cifra de afaceri de vreo 7 miliarde pe anul trecut. Masinile (4-5 la numar) vizate se ridica la pretul de150.000 EUR.
Se pot accesa si fonduri de stat?Pe ce programe? Care este procentul de co-finantare al societatii?
Va multumesc!


Pe programul POR 4.3 se pot finanta proiecte de pana la 500.00 EUR pt microintreprinderi. Sunt excluse "achizi??ionarea de autovehicule de transport rutier de marf??, ?Âźn cazul agen??ilor economici care presteaz?? activit????i de transport rutier de marf??, pentru ?Âźnchiriere sau pentru ob??inere de profit".
Precizati codul CAEN sub care va desfasurati activitatea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.fonduri-structurale.ro -> TRANSPORTURI Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community