Între Vecini și BRD Groupe Societe Generale
Pentru a fi eligibilă, fiecare dintre Asociațiile de Proprietari înscrise în program trebuie să urmărească procesul de înscriere și participare în program.
- În Etapa 1 se vor selecta pentru interviu comunitățile din județele Dolj, Galați, Gorj, Hunedoara, Mureș și Prahova cu cele mai bune aplicații de înscriere.
- În Etapa 2 vor rămâne doar 6 comunități, cele identificate de echipă & juriu ca fiind cele cu cel mai mare potențial de dezvoltare a unei comunități sustenabile.
- În Etapa 3 va începe desfășurarea proiectului.
Etapa 1 - Completarea formularului de înscriere și dovedirea criteriilor de eligibilitate
- Aplicare cu o echipă de proiect de min. 5 locatari: Administrator + Președinte (proprietar) + 3 persoane (min. 1 persoană din alt bloc)
- Completarea formularului de înscriere
- Dovadă că au susținerea Asociației de Proprietari și a Proprietarilor - Document semnat de Asociația de proprietari pe care se vor monta panourile FV (sunt de acord să devină prosumatori și să desfășoarele cele 10 activități în decursul a un an de la semnarea acordului de colaborare) - Document semnat de 50% + 1 din locuitorii blocului pe care se vor monta panourile FV
- Interviuri cu cei aleși
- Selectarea comunităților care intră în Etapa 2 conform următoarelor criterii:
- Asociație de proprietari legală - CIF
- Administratorul & Președintele sunt de acord cu proiectul (prin document dovadă susținere asociație) și participa la interviu
- 50%+1 din locatarii blocului sunt de acord cu proiectul (semnături)
- Scrisoare de motivație (1 pagină)
- Filmuleț cu motivatia lor - de ce ei, ce idei au pentru dezvoltarea comunității (a lor și în general), probleme, visuri etc.
- Exemple de inițiative pe care le-a întreprins comunitatea (+ optional poze)
- adresa blocului
- din ce an e blocul
- nr. total de apartamente / etaje
- Situația terasei - dacă e umbrită sau nu
- De acord să participe fizic la interviu
- De acord să participe fizic la workshop-uri
- Disponibilitate & angajament pentru cele 10 activități
- Există un spațiu / grădină de întrunire a comunității în aer liber (30-100 oameni) gradina, spatiu de joaca, scoala, parc etc la o distanță de maxim 5 minute de mers pe jos (si care e acesta).
- Câți copii sunt în comunitate
Etapa 2 - Validarea nevoilor comunității și planificarea activităților comunitare
- Participarea echipei de proiect la Atelier 1 - Bazele comunităților, 1 zi (ce este o comunitate, cum co-creăm o comunitate, cum identificăm nevoile comunității, cum atragem oameni în comunitate) - 1 workshop 70 participanți (10 comunități alese x 7 participanți/echipă)
- Intalnire Comunitate + Community Catalyst (Fiecare comunitate va primi un responsabil, din echipa ÎntreVecini, care să îi ajute)
- Validarea comunității, prin dovadă că au susținerea a 5-10 asociații de proprietari ale blocurilor vecine (PV semnat de Asociație)
- Identificarea nevoilor comunității, prin participare la ședințele de bloc ale celor 5-10 asociații și adresare chestionar + Identificare 1 responsabil / asociație (care trebuie menționat în dovada de mai sus)
- Încheiere contract / protocol de colaborare cu Asociația unde se montează panourile – acord tripartit?
Etapa 3 - Planificarea activităților
- Participarea echipei de proiect extinsă la Workshop 2 Dezvoltarea de comunități sustenabile - 1 zi (analiza & înțelegerea nevoilor, identificare & planificare activități pentru comunitate, împărțire responsabilități, cum atragem resurse & colaboratori) - 5 workshop-uri x 10-15 participanți (echipa de 3 + 1 reprezentant/asociație)
- Derularea activităților
Pentru mai multe detalii click aici.