Beneficiari eligibili | Finanțare acordată | Termen limită de depunere |
organizații neguvernamentale din România (asociații, fundații sau federații și Crucea Roșie Română și structurile sale cu personalitate juridică) | între 50.000 lei și 300.000 lei | 21 aprilie 2023 (ora 16:00) |
Kaufland România
Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile
Obiectivul programului este reducerea inegalităților sociale prin intermediul activităților culturale, sportive și de viață sănătoasă derulate pentru grupuri sau comunități vulnerabile și prin acțiuni de dezvoltare organizațională pentru sectorul neguvernamental.
Solicitanții și Partenerii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
Bugetul total al Apelului 1/2023 este de 3.000.000 lei.
Durata proiectelor în cadrul Apelului 1/2023 poate fi cuprinsă între minim 5 luni și maxim 10 luni, cu condiția ca durata implementării activităților să nu depășească data de 30 aprilie 2024. Perioada estimată de începere a proiectelor este începutul lunii iulie 2023.
Procedura de înscriere a propunerii de proiect constă în completarea unui formular de cerere de finanțare, printr-un sistem de aplicare exclusiv online, prin intermediul site-ului programului, www.instaredebine.ro. Niciun alt document transmis prin email, poștă sau fax nu este acceptat.
Evaluarea proiectelor presupune trei etape:
1. Verificarea conformității administrative și a eligibilității;
Prin verificarea conformității administrative și a eligibilității se verifică respectarea regulilor impuse în cadrul Ghidului pentru organizație și proiect, completarea tuturor secțiunilor obligatorii ale cererii de finanțare și transmiterea, împreună cu propunerea de proiect, a anexelor solicitate, completate.
2. Evaluarea tehnico-financiară și anunțarea unei liste scurte a proiectelor propuse
Fiecare cerere de finanțare care îndeplinește criteriile de conformitate administrativă și eligibilitate va intra în etapa de evaluare a calității acesteia (incluzând și bugetul propus) și a capacității solicitantului. Vor fi luate în considerare următoarele aspecte:
3. Pregătirea organizațiilor aferente pentru susținerea unor prezentări tip „Elevator Pitch” în cadrul unui comitet de selecție format din membri Kaufland România și membri FDSC.
Lista scurtă a proiectelor ce reiese din etapa evaluării tehnico-financiare este înaintată unui comitet de selecție format din membri desemnați de Kaufland România și FDSC.
Organizațiile cu proiecte propuse pe lista scurtă vor avea oportunitatea să-și prezinte proiectele în cadrul comitetului de selecție într-un eveniment de tip „Elevator Pitch” (5-10 minute/organizație), ce va fi organizat pentru Apelul 1 în perioada 24-26 mai 2023.
Pentru îmbunătățirea calității prezentărilor susținute în cadrul evenimentului Elevator Pitch, FDSC va oferi organizațiilor oportunitatea de a participa la un workshop de pregătire în perioada de organizare a evenimentelor de pitch. În cadrul evenimentului Elevator Pitch, comitetul de selecție își rezervă dreptul de a adresa întrebări organizației și de a propune modificări proiectului, astfel încât acesta să poată fi propus pentru finanțare Comitetul de selecție va selecta propunerile de proiect cele mai relevante pentru programul de finanțare și cu cel mai mare impact, în funcție de bugetul disponibil la momentul respectiv.
Pentru mai multe detalii click aici.