Ești membru? Cont nou / Autentificare

Alte Finanţări

EIC Women Leadership Programme 2023

Beneficiari eligibli

Beneficii  Termen limită de depunere

Programul se adresează beneficiarilor EIC, în special:

  • femeilor de afaceri cu funcții de conducere, care doresc să-și consolideze competențele și să-și extindă rețeaua de contacte;
  • femeilor din cadrul unor companii consacrate care aspiră să preia poziții de conducere în dezvoltarea afacerilor;
  • femeilor cercetătoare implicate în proiecte de cercetare care aspiră să conducă tranziția cercetărilor lor către întreprinderi.
  • 8 sesiuni de instruire;
  • Networking;
  • Schema de mentorat;
  • Schema de coaching de afaceri.
17 martie 2023

Operator de program

Consiliul European pentru Inovare (EIC), în parteneriat cu Institutul European de Inovare și Tehnologie (EIT)

Instrumentele de finanțare EIC și EIT eligibile

Femeile membre ale proiectelor sprijinite de EIC și EIT în cadrul următoarelor instrumente sunt eligibile să depună cereri de finanțare:

  • SME Phase I and Phase II;
  • EIC Transition;
  • EIC Pathfinder;
  • EIC Accelerator;
  • Seal of Excellence under Horizon Europe;
  • Women TechEU (2023 cut off);
  • EIT (KICs).

Structura programului

Întregul program cuprinde patru elemente:

a) 8 sesiuni de formare:

  • 3 sesiuni de formare inițială (fizice) la Bruxelles, pe 20 și 21 aprilie 2023;
  • 5 sesiuni online sesiuni prin platforma Zoom în cursul dimineților din zilele lucrătoare din 26 aprilie până la 31 mai 2023.

Toate cursurile de formare au o durată totală de 2 până la 3 ore.

b) Evenimente de networking pentru a profita de comunitatea EIC și pentru a vă extinde rețeaua. Va fi organizată o cină de networking în timpul reuniunii în persoană de la Bruxelles, unde vor fi invitate principalele părți interesate să împărtășească mărturii în timpul sesiunilor de formare.

c) Schema de mentorat vă va permite să căutați cel mai interesant și potrivit mentor din fondul de mentori disponibil pe platforma b2match. În timpul schimburilor bisăptămânale, vă veți concentra pe dezvoltarea carierei și a leadership-ului dumneavoastră. Participanții pot alege dintre cele mai potrivite platforme virtuale/canal de comunicare pentru ambii (de exemplu, Zoom, Teams, apeluri mobile, b2match și altele).

d) Schema de coaching în afaceri vă va oferi instrumentele necesare pentru a rezolva probleme specific cu care vă confruntați în prezent. În cazul în care compania dvs. nu a beneficiat încă de coaching-ul EIC, veți obține acces la Pool-ul de coachi EIC pentru a selecta cel mai potrivit coach pentru domeniul de activitate și expertiza dumneavoastră. Această activitate va presupune o dedicare totală fixă de 3 zile lucrătoare atât în persoană și/sau virtual interacțiune.

Calendarul provizoriu al sesiunilor

  Numele evenimentului Data Detalii
1

Întâlnire de lansare

4 aprilie online

 

 

2
 

Activități de spargere a gheții și un discurs inspirațional

 

 

20 aprilie

 

 

fizic

Formare 1
Formare 2
Cina de networking
Formare 3 21 aprilie
3 Formare 4 26 aprilie online
4 Atelierul Mentoring the Mentors 5 mai  Pentru mentori - online
5 Formare 5  10 mai  online
6 Formare 6  17 mai online
7 Formare 7 24 mai onilne
8 Formare 8  31 mai  online
10 Ceremonia de premiere 16 iunie   Live broadcast 

Obligațiile participanților selectați

Prin participarea la program participanții au obligația de a participa la:

  • lansarea programului din 4 aprilie cu toți participanții pentru Icebreakers, onboarding, împărtășirea expertizei și a obiectivelor, explicarea detaliilor programului de elementele și angajamentele EIC WLP;
  • cel puțin 70% din totalul de sesiuni de formare și evenimente de networking (8 sesiuni în total, fiind 70% = 5 sesiuni);
  • ceremonia virtuală de premiere, care încheie programul (16 iunie).

Aplicația

În afară de întrebările simple personale și de carieră, trebuie să dați mai multe detalii despre:

  • aspirațiile dumneavoastră viitoare în ceea ce privește cariera profesională.
  • provocările cu care vă confruntați în prezent în parcursul dumneavoastră profesional.
  • motivația de a participa la Programul de leadership pentru femei.
  • așteptările de la Programul de leadership pentru femei.

De asemenea, va trebui să ne furnizați:

  • ID-ul / acronimul / rezumatul proiectului EIC și anul de finanțare / sau numele programului EIT&KIC desfășurat de organizația dumneavoastră.
  • CV-ul dvs. în limba engleză cu maxim 2 pagini (CV-uri în alte limbi sau/și mai mari mai mari de 2 pagini nu vor fi luate în considerare).

Criterii de evaluare

  • motivație;
  • impactul programului asupra viitorului dvs. profesional;
  • evaluarea profilului.

Rezultate

Rezultatele vor fi anunțate pe 23 martie 2023. Toți candidații vor fi contactați de către echipa de organizare pentru a fi informați cu privire la rezultate.

Pentru mai multe detalii click aici.

Vizualizări: 290
Contact

E-mail: helena.alves@eura-ag.de

Știri recente
Azi, 11 mai 2024
Ieri, 10 mai 2024