Ești membru? Cont nou / Autentificare

Alte Finanţări

Social Innovation Solutions & Global Shapers Bucharest Hub - Future Makers, ediția IV

Beneficiari eligibili Beneficii Termen limită de depunere
Tineri între 18 și 30 de ani din 11 țări CEE  (Bulgaria, Croația, Cehia, Grecia, Ungaria, Moldova, România, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ucraina)
  • Program de incubare;
  • Premii în valoare de 20.000 EUR:
    • 1 premiu mare de 10.000 EUR
    • 1 premiu de 5.000 EUR
    • 1 premiu de 3.000 EUR
    • 1 premiu de 2.000 EUR
  • Mentorat internațional și conectare cu fonduri de investiții 

13 iunie 2021*, ora 23:59

*Aplicațiile primite până în 16 mai beneficiază de un discount de 60%

Finanțator

Raiffeisen Bank și ENEL România

Operator de program

Social Innovation Solutions și Global Shapers Bucharest Hub

Despre program

Ediția 4 a programului educațional Future Makers oferă premii în valoare de 20.000 euro, incubare, mentorat internațional și conectare cu fonduri de investiții pentru tineri între 18 și 30 de ani din 11 țări central și est europene (Bulgaria, Croația, Cehia, Grecia, Ungaria, Moldova, România, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ucraina).

Participanții beneficiază de mentorat din partea unor experți și antreprenori din 20 de țări, peste 30 de ore de ateliere antreprenoriale, de tehnologie și foresight, acces la experți în industrie, o platformă globală de educație și networking, pitch-uri în fața unor fonduri de investiții și business angels europeni și membership în comunitatea internațională Futures Space.

Cei 50 de participanți vor intra într-un program de incubare digitală timp de 4 luni. Un juriu internațional le selectează pe baza a trei criterii principale: claritatea modelului de afaceri, inovație și o abordare orientată spre viitor.

De asemenea, cele 50 de echipe participante vor avea ocazia să își prezinte ideile în fața juriului Future Makers în 18 noiembrie pentru premii de 20.000 de euro, în cadrul Future Summit, eveniment internațional dedicat trendurilor viitorului ce va avea loc în perioada 15-21 noiembrie.

Ideile de afaceri propuse trebuie să fie realiste și să aibă un impact asupra comunității țintă. Ideile pot fi noi sau pot fi încorporate într-o afacere înființată nu mai devreme de ianuarie 2020.

Participanții selectați trebuie să își acopere taxele de participare la selecție: cerere anticipată (până la 16 mai) 200 EUR și cerere obișnuită (până la 13 iunie) 350 EUR. Taxele se plătesc în 1 sau 2 rate.

Condiții pentru participare

Participarea la concurs va fi declarată valabilă numai în următoarele condiții:

  • Proiectele pot fi idei atât în ​​primele etape de implementare, cât și în stadiul de operare. Proiectele sau start-up-urile mai vechi de 2 ani nu sunt acceptate.
  • Cererile sunt deschise persoanelor sau echipelor care au reședința în una dintre următoarele țări: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Grecia, Ungaria, Republica Moldova, România, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ucraina.
  • În cazul câștigării statutului de finalist, adică acceptat în incubatorul Future Makers, este necesară disponibilitatea și implicarea în dezvoltarea proiectului depus pentru minimum 4 luni în perioada iulie-noiembrie 2021.
  • Ideile sunt trimise în termenul limită de înscriere.
  • Taxa de participare la program trebuie plătită de participanți numai după acceptarea în program, într-un interval de timp de 2 săptămâni, în 1 sau 2 tranșe după cum urmează: 200 EUR pentru cererile depuse până la 16 mai 2021 și 350 EUR pentru cereri depuse până la 13 iunie 2021. Organizatorul poate sprijini până la 10 participanți cu o reducere de 50%, în funcție de necesități, numai prin trimiterea unui e-mail la hello@innovationsolutions.eu după completarea formularului de cerere.
  • Organizatorul își rezervă dreptul de a permite participanților să facă parte din program gratuit.
  • Ideile trebuie să respecte condițiile stabilite în regulament.
  • Cel puțin jumătate dintre membrii unei echipe înregistrate au vârste cuprinse între 18-30 de ani la data înregistrării sau, dacă se depune o cerere individuală, solicitantul ar trebui să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani.
  • Programul 2021 nu este deschis pentru afaceri sau idei de afaceri care au făcut parte din programul Future Makers între 2018 și 2020. Participanții la edițiile menționate anterior pot aplica cu alte afaceri sau idei de afaceri.
  • În timpul programului Future Makers, echipele se angajează să comunice orice schimbări privind componența echipei organizatoare. Comunicarea se referă la Regulile programului de incubare și concursul Future Makers 2021, făcute numai în scris, prin e-mail trimis organizatorilor la adresa hello@innovationsolutions.eu

Criterii de evaluare

Criterii de evaluare:

  1. Piață: echipa solicitantului a identificat o nevoie pe piață neadresată până acum și vine cu argumente care să justifice alegerea sa.
  2. Claritatea modelului de afaceri propus: Există o legătură logică între nevoile identificate, obiectivele propuse, lista activităților, resursele pe care solicitantul le alocă pentru proiect, rezultatele așteptate.
  3. Abilitatea de a evolua și de a învăța: Echipa solicitantului identifică următorii pași pe care trebuie să-i facă către un model de afaceri viabil.
  4. Relevanța ideii pentru contextul local.

Niciun criteriu nu este considerat eliminator. 

Pentru mai multe detalii, click aici.

Vizualizări: 116
Contact

Social Innovation Solutions

hello@innovationsolutions.eu