Organizatori: Google, McKinsey, Freshfields, 468 Capital și Hering Schuppener
Parteneri: INSEAD, Ashoka, RWTH Aachen - European technical university of Excellence și Bits&Pretzels
Începând cu anul 2016, premiile Digital Top 50 au recunoscut talentul antreprenorial de top din Europa, iar cu ajutorul acestora, organizatorii își propun să răsplătească și să sărbătorească munca îndrăzneață a viitorilor antreprenori europeni.
Un solicitant poate aplica pentru una dintre cele patru categorii:
- Best Technology (software, AI, automatizare, IoT, Analytics)
- Best Enterprise Business Model Innovation (SAAS, Marketplace, Open Source)
- Best Consumer Business Model Innovation (Marketplaces, D2C- Brands, Ecommerce, Services, Software)
- Tech for Good (rezolvarea problemelor sociale și/sau de mediu)
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- Solicitanții care sunt companii sau corporații trebuie să fie înregistrați în UE, într-un stat membru EFTA sau în Regatul Unit (dacă nu sunt înregistrați, trebuie să aibă sediul principal de activitate într-unul din statele menționate),
- Solicitanții individuali trebuie să aibă reședința în UE, EFTA sau Regatul Unit și să aibă vârsta minimă de 18 ani la data depunerii cererii;
- Solicitanții individuali nu pot fi angajați, ofițeri sau directori nici ai organizatorilor, nici din partea afiliaților acestora (ori să lucreze pentru oricare dintre organizatori sau afiliații săi în orice altă calitate, inclusiv ca antreprenor sau pe post temporar) sau să facă parte din familie sau să locuiască în gospodăriile oricăror dintre aceștia,
- Un produs sau serviciu digital trebuie să fie elementul central al activității solicitantului. Solicitanții vor trebui să arate îndeplinirea acestei cerințe, făcând trimitere în cererea depusă către o adresă URL sau o aplicație publică;
- Solicitantul nu trebuie să depășească 100.000.000 dolari în finanțare cumulativă și
- Solicitanții nu pot participa la Premii dacă oricare dintre organizatori este acționar direct sau indirect în compania/corporația participantă. De asemenea, solicitanții nu trebuie să fi primit servicii de finanțare sau consultanță de la niciunul dintre organizatori;
Criteriile de evaluare valabile pentru toate cele 4 categorii:
- Gradul de inovație al produsului sau serviciului digital al participantului.
- Valoarea adăugată adusă utilizatorilor de către produsul sau serviciul digital al participantului.
- Abilitatea de a dimensiona afacerile participantului și de a concura cu alte oferte, pentru a crea o creștere durabilă a activității participantului.
Criteriile aferente categoriei Tech for Good:
- Potențialul de a avea un impact de durată asupra societății / mediului cu un produs digital orientat spre mediu sau un serviciu scalabil pentru ca un număr cât mai mare de oameni să beneficieze de acesta.
Pentru mai multe detalii, click aici.