Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Dezvolta-ti afacerea in doar 5 zile!



Intrebari pentru o afacere de succes (despre INDUSTRIE):

  1. In ce industrie vrei sa concurezi? Defineste-o cu atentie!
  2. Este usor sau greu pentru o companie sa intre in industrie?
  3. Furnizorii acestei industrii au puterea sa seteze termeni si conditii? Sunt putini?
  4. Cumparatorii acestei industrii au puterea sa seteze termeni si conditii?
  5. E usor sau dificil pentru produsele substitut sa fure din piata?
  6. Rivalitatea competitiei este agresiva sau domoala?
  7. Bazat pe aceste 5 forte, care este evaluarea ta generala asupra industriei? Cat de atractiva este sau nu este?
Acest set de intrebari provine din Modelul 7D, un model dezvoltat de John W. Mullins, Associate Professor of Management Practice and Chair of the Entrepreneurship group la London Business School si dezvaluie cele 7 probleme cheie pe care investitorii abili le examineaza inainte de a investi, folosind o matrice ce ia in calcul industria si piata atat la nivel micro cat si la nivel macro.

Intrigat? Atunci inscrie-te gratuit in proiectul "Imbunatatirea calitatii managementului si a capacitatii interne a intreprinderilor prin intermediul antreprenoriatului", invata despre Modelul 7D si foloseste-l pentru a-ti testa si imbunatati afacerea.

Pentru a asigura adaptarea programului de dezvoltare la nevoile si nivelul participantilor, precum si pentru a asigura sedimentarea informatiilor, proiectul se desfasoara in 4 etape mari:

1. Evaluarea
competentelor tale in vederea stabilirii nivelului de dezvoltare a competentelor antreprenoriale si manageriale. Rezultatele evaluarii vor fi folosite si pentru personalizarea programului de formare in functie de nevoile reale pe care le ai;

2. Program de dezvoltare
desfasurat sub forma de traininguri, studii de caz, simulari de business si exemple de bune practici, cu focus pe urmatoarele abilitati manageriale:
  • Inovatie/creativitate;
  • Asumarea riscurilor in luarea deciziilor;
  • Planificare, organizare si gestiune de activitati si proiecte;
  • Rezolvarea de probleme;
  • Relationare interpersonala;
  • Conducere prin delegare.

Programul de training va dura 5 zile si se va desfasura in grupe de maxim 10 persoane. Toti absolventii cursului de formare vor primi certificare CNFPA in competente antreprenoriale.

3. Consilierea tuturor participantilor in vederea imbunatatirii abilitatilor manageriale si a competentelor antreprenoriale. Se va pune accent pe aspectele practice ale planificarii si gestionarii afacerii tale, pe factorii care cresc competitivitatea in afaceri, pe actiuni de marketing si strategii de management.

4. Schimb de experienta. Aceasta etapa presupune o vizita pentru schimb de experienta in Bulgaria, oportunitate oferita catre 30 de participanti ce au obtinut cele mai bune rezultate. Scopul principal al acestei vizite de studiu este de a beneficia de experienta partenerului transnational in dezvoltarea unui business antreprenorial si de a transfera in Romania practici de succes identificate la nivelul companiei partenerului transnational si al altor firme din Bulgaria.

Participarea nu implica costuri din partea participantilor, iar inscrierile se fac progresiv, pana in limita a 300 de participanti in cadrul intregului proiect.

Mai multe detalii despre proiect si despre modalitatea de inscriere se gasesc pe site-ul www.hcsolutions.ro, sau accesand acest link.

Urmatoarele grupe de training vor avea loc la:
  • Bucuresti in 14 – 18 mai 2012, 04 – 08 iunie, 18-22 iunie 2012, 2012
  • Brasov: 28 mai – 01iunie 2012; 25-29 iunie 2012
  • Iasi: 3-7 iunie 2012; 18-22 iunie 2012
(pentru alte date consultati calendarul de pe site-ul proiectul).

Manager de proiect: Stelian Marian
tel/fax: 021 3100415
proiectid60024@hcsolutions.ro


Vizualizări: 109