Forum www.fonduri-structurale.ro

Ca utilizator al acestui forum va rugam sa consultati cu atentie regulamentul de utilizare. Construirea unei comunitati profesionale si, în primul rand, bunul simt în mesajele postate trebuie sa fie principalele repere ale acestui forum.
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare Regulament

VREAU SA INVATZ SA REALIZEZ PROIECTE

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.fonduri-structurale.ro -> SUBIECTE CONEXE RELEVANTE
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj

Junior

Data înscrierii: 11/Ian/2007
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie Mai 23, 2007 9:20 pm    Titlul subiectului: VREAU SA INVATZ SA REALIZEZ PROIECTE Răspunde cu citat (quote)

Salut. Sunt o studenta (la Contabilitate si informatica de gestiune in ultimul an) din bacau care vrea sa se specializeze in managementul proiectelor. Vreau sa invat totul astfel incat sa fiu capabila de realizarea unor proiecte care sa ajute tara sa iasa la lumina.Am insa o problema pt k la scoala nu am primit raspunsuri la intrebarile mele vreau sa aflu de unde sa incep cu studiul.Care sunt site-urile de unde sa aflu informatii teoretice dar mai ales m-ar interesa sa aflu detalii practice.Spuneti-mi de unde sa ma informez si sa studiez acasa pentru a fi capabila sa realizez proiecte.Doresc sa fac si un master in managementul proiectelor dar nu inainte de a avea putin habar ce inseamna acest lucru si mai ales cum se realizeaza practic aceste proiecte.VREAU SA STIU DAK EXISTA UN CURS PRACTIC K EU NU AM GASIT PE NET.Doresc chiar si o colaborare cu o firma care relizeaza proiecte pentru obtinerea de fonduri euopene. VREAU SA INVATZ , VREAU SA STIU , DAR NU STIU DE UNDE SA INCEP . VA ROG AJUTATI-MA
adi_c
Dr. Honoris Causa

Data înscrierii: 09/Ian/2007
Locație: Petrosani