Forum www.fonduri-structurale.ro

 
Ca utilizator al acestui forum va rugam sa consultati cu atentie regulamentul de utilizare. Construirea unei comunitati profesionale si, în primul rand, bunul simt în mesajele postate trebuie sa fie principalele repere ale acestui forum.
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare Regulament

Notiunea de achizitii media!

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.fonduri-structurale.ro -> ACHIZITII PUBLICE
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
skimby
Nou venit


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 5

MesajTrimis: Mar Iul 17, 2007 11:20 am    Titlul subiectului: Notiunea de achizitii media! Răspunde cu citat (quote)

In ultimul timp m-am confruntat cu o dilema! Sunt nevoit sa fac distinctia intre achizitii de servicii media (2000 euro limita de la care se cere a se organiza licitatii) si tiparirea de brosuri, pliante cu rol de diseminare!
La prima vedere poate ca par 2 lucruri total diferite, sau poate ca nu!
Dragi co-utilizatori ai forumului, in opinia dv. In notiunea de mijloace media, pe langa Publicitate radio TV, ziare, campaniii publicitare etc., intra si brosurile, cataloagele, bannerele. sau acestea intra la limita de 5000 euro

Raspunsul ANRMAP a fost destul de evaziv si neconcludent, unde mai pui ca nu a fost nici semnat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iulia Munteanu
Solicitant


Data înscrierii: 11/Ian/2007
Mesaje: 13

MesajTrimis: Vin Sep 07, 2007 12:53 am    Titlul subiectului: Re: Notiunea de achizitii media! Răspunde cu citat (quote)

skimby a scris:
In ultimul timp m-am confruntat cu o dilema! Sunt nevoit sa fac distinctia intre achizitii de servicii media (2000 euro limita de la care se cere a se organiza licitatii) si tiparirea de brosuri, pliante cu rol de diseminare!
La prima vedere poate ca par 2 lucruri total diferite, sau poate ca nu!
Dragi co-utilizatori ai forumului, in opinia dv. In notiunea de mijloace media, pe langa Publicitate radio TV, ziare, campaniii publicitare etc., intra si brosurile, cataloagele, bannerele. sau acestea intra la limita de 5000 euro

Raspunsul ANRMAP a fost destul de evaziv si neconcludent, unde mai pui ca nu a fost nici semnat!


cred ca sunt doua lucruri complet diferite. Promit sa ma interesez si revin cu textul legii, ca fara el... Smile Oricum te-ai uitat in OUG 34? In principiu acolo ar tb sa fie raspunsul.

Intr-o alta ordine de idei: ANRMAP-ul. Aici e o intreaga nebunie. Doamne fereste de o licitatie si de o posibila contestatie din partea unuia dintre ofertanti. Iti iei si tu masurile de precautie si inainte zici sa intrebi ANRMAP-ul. Si atunci afli, fara nici o placere, ca de fapt decizia (semnata sau nu) lor are rol consultativ si in fata CNSC-ul are valoare 0.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.fonduri-structurale.ro -> ACHIZITII PUBLICE Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community