Beneficiari eligibili | Premii acordate |
Termen limită de depunere |
Întreprinderi sociale, ONG-uri (asociații, fundații), cooperative, entități comerciale (PFA, SRL, II) |
Trei granturi în valoare de maxim 15.000 euro/afacere |
8 iunie 2018 |
Fundația NESsT, Fundația UniCredit, UniCredit Bank și UniCredit Business Integrated Solutions
50.000 euro
Dezvoltarea unor afaceri sociale deja existente, care creează locuri de muncă decente și / sau oportunități reale de generare de venituri sau oferă servicii de plasare pe piața muncii pentru grupuri marginalizate.
Etapa 1: Înscriere și evaluare (26 aprilie - 8 iunie 2018)
Completarea formularului online de aplicare. Ulterior, echipa NESsT va evalua aplicaţia. În prima etapă, se vor verifica criteriile minime de eligibilitate, apoi se va calcula o notă pe baza unei grile de evaluare care cuprinde următoarele criterii de performanță (echipa de management/antreprenorul, impactul social, modelul de business și potențialul de dezvoltare).
Etapa 2: Departajare (8 - 15 iunie 2018)
După verificarea eligibilității fiecărui aplicant și evaluarea acestuia pe baza criteriilor de performanță, în cazul în care punctajele obținute sunt identice sau foarte apropiate, echipa NESsT poate programa interviuri cu o parte dintre managerii afacerilor sociale.
Etapa 3: Sprijin și pregătire (25 iunie - 20 iulie 2018)
Vor fi invitate cele 10 - 12 afaceri sociale selectate la un workshop de două zile în București (25 - 26 iunie). În cadrul acestui workshop se va discuta despre modelul de business (folosind un lean business canvas sau planul de afaceri), modelul financiar și va avea loc pregătirea pentru pitch-ul final ce va fi organizat în București, în fața unui juriu care va alege afacerile câștigătoare.
În perioada 26 iunie - 20 iulie se va oferi sprijin individual pentru dezvoltarea/descrierea modelului de afaceri și pentru pregătirea sesiunii de pitching din 26 iulie. Tot în această etapă, NESsT poate solicita o serie de informații suplimentare despre fiecare afacere, în cadrul unor interviuri (on-line sau în persoană) ce vor fi programate de comun acord.
Etapa 4
Rezultatul final al acestei etape constă în susținerea unui pitch - o prezentare ce va sintetiza elementele cheie ale afacerii şi care își propune să convingă juriul (comisia de investiție) să finanţeze afacerea. Evenimentul va avea loc în data de 26 iulie, în București. Juriul va fi compus din reprezentanți ai grupului UniCredit, membrii externi (de exemplu, jurnaliști sau oameni de afaceri) și reprezentanți NESsT. Decizia se va lua în urma unei şedinţe de deliberare și prin punctarea unor criterii de evaluare clar definite care vor fi comunicate finaliștilor. De asemenea, juriul va primi documentele tuturor participanților (canvas, plan de afaceri/model financiar etc.) în avans, pentru a le putea parcurge până în ziua pitch-ului.
Pentru mai multe detalii, click aici.
NESsT România
Strada: Bd. Gen. Ion Dragalina, număr 7, apartament 14, 300181, Timişoara, România
Telefon: +40 356 711 711
E-mail: romania@nesst.org